• Ik vind iets raar ;o. Want kijk hij heeft/had dreadlocks. maar Als je die niet meer wilt dan moeten die dr afgeknipt worden. Maar nu zou hij Zwarte Vlechtjes hebben >.<,, dan vind ik het dus raar want hij had niet echt zijn Echte( dus geen dreadLock haar) niet echt laten groeien?. Dus dan konde die vlechtjes toch niet echt gemaakt worden Ofzo? ;o.

    Ik hoop dat jullie me ong. begrijpen >.< Tis moeilijk uit te leggen.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Dat is idd best raar.

    But i like his hair anyway.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    uhu ik heb al 100x horen zeggn dat het fake is of dt het niet eens tom is maar iemand anders:8
    nou hopn dt het waar is xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tom heeft gewoon toen een pot zwarte verf over zijn dreads gekregen, gedaan (cat)

    Je kan dreads ook uitkammen.
    Is alleen heel erg pijnlijk (:

    heeft iemand een link ofzo?
    want ik heb het nog niet gezien :$
    xxx


    i like cookies :Y)

    hier is een link [url] http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/04/23/1.jpg [/url]

    Hij kan zijn dreads gewoon een deel hebben laten uitgroeien en dan een deel hebben uitgekamt ofzo:)


    Een tomaat is rood. Daah.

    sexy hexy:P


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Jeet wat een gedoe rond hun haar zeg. oÔ


    If music be the food of love, play on!

    ik vind het gewelig, maarja ik vind zo'n types gewoon uber sexii XD

    weetje ik vind het ook raar. x3


    We can only learn to love by loving.

    Hij heeft zijn dreads gewoon laten uitkammen. Dat kan toch. En dan vlechtjes erin gedaan. En natuurlijk geverfd. Punt uit :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ooh man die zijn haar is echt zo vree sexy ö maar oke,dreads kunde naar het schijnt uit kammen. Dus dan zullen ze dat hebben gedaan ofso ^^ da manneke heeft pijn moette hebbe denk ik ö

    eigenlijk vind ik het wel leuk bij hem staan die vlechtjes O.o
    Maar ik loop achter want ik bn al lang (voor mij dan) niet meer online geweest op Quizlet. So praat me ff bij please?! ;]


    -

    Bill en Tom zijn gewoon aan het experimenten met hun haar en kledingstijl..Laat ze doen, en panikeer terug als er een nieuwe tour is, en hun nog steeds zo'n raar kapsel hebben ofzo..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Foef schreef:
    hier is een link [url] http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/04/23/1.jpg [/url]

    Hij kan zijn dreads gewoon een deel hebben laten uitgroeien en dan een deel hebben uitgekamt ofzo:)


    ik vond tom tog mooier met zen dreads ze