• Ik vind iets raar ;o. Want kijk hij heeft/had dreadlocks. maar Als je die niet meer wilt dan moeten die dr afgeknipt worden. Maar nu zou hij Zwarte Vlechtjes hebben >.<,, dan vind ik het dus raar want hij had niet echt zijn Echte( dus geen dreadLock haar) niet echt laten groeien?. Dus dan konde die vlechtjes toch niet echt gemaakt worden Ofzo? ;o.

    Ik hoop dat jullie me ong. begrijpen >.< Tis moeilijk uit te leggen.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Maybe heeft hij idd zijn dreads laten uit groeien onder die grote pet van um.. Toen heeft ie die dreads afgeknipt. Toen is ie naar een Afroshop gegaan. Die dudes hebben 't geverfd en gevlecht. Amen

    Het kan toch? Ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    hij heeft nu dus gewoon cornrows ='D [/samenvatting]
    zoals Taar al zegt kún je dreads er wel uithalen maar dat is fakhard pijnlijk. lol ja je moet er wat voor over hebben.


    BAM!

    Omg, wat the crack?
    Die zwarte vlechtjes zijn meer iets voor een neger of een hiphop ster. :'D
    Maar goed, de oorzaak, ik zal het jullie eerlijk vertellen.
    Hij ging naar de kapper, liet zich kaal scheren en dit is een pruik op zijn hoofd gelijmt.
    The end.


    You move me ......... Kurt

    Luminosity schreef:
    Omg, wat the crack?
    Die zwarte vlechtjes zijn meer iets voor een neger of een hiphop ster. :'D
    Maar goed, de oorzaak, ik zal het jullie eerlijk vertellen.
    Hij ging naar de kapper, liet zich kaal scheren en dit is een pruik op zijn hoofd gelijmt.
    The end.


    Haha, geniaal!


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Ik vind zijn dreads mooier, maar die vlechtjes staan ook wel, maar het is niet echt 'Tom' meer. ondank ik eerst alt zei: Tom is die met die dreads. maar hij is knapper als bill ;)


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Ik wil dat Tom solo gaat zodat hij kan rappen!(dance)


    ok

    Neej, hij moet bij TH blijven, anders is TH niet meer hetzelfde, dan is de sekssitische(verkeerd geschreven xD) gitarist weg.(huil)


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Hij heeft ze idd laten uitkammen, maar ook een flink stuk laten groeien. Vanaf eind vorig jaar, en aangezien haar opzich toch wel zowat een cm per maand groeit. En niet al het haar meteen naar de klote gaat als je dreads uitkamt, moet het gewoon echt kunnen zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Attached schreef:
    Ik wil dat Tom solo gaat zodat hij kan rappen!(dance)
    Kan die écht niet x]:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij ziet eruit als een wigger.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mm, het is net jean paul.
    Nu nog grote moeder vlek bij z'n mond en hij is het echt..
    Geef mij maar deads! :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    No comment.