• Om een lang verhaal kort te maken. Iemand liep zat rond in de school. -Hoe dat da kwam is een lang verhaal xD- hij kon op een gegeven moment zelfs niet meer op zijn benen staan. Zakte in elkaar en was niet meer wakker te krijgen. Ze dachten dat hij in Coma lag. 5 Minuten later werd hij wakker. Kotste alles onder en mocht naar huis.
    Hij kreegt niet eens een straf! wat ik dus schadalig vind! Komaan zoiets doe je toch niet?
    als ik de directrice was had ik die jongen een week of zelfs langer geschorst.


    Your Butt is Mine!

    OO

    Jesus..

    Ik weet nou niet of ik medelijden moet hebben met die persoon of het een domme actie moet vinden.


    It's heavy but you are not the only one

    Normaalheid op mijn school ^^ alhoewel komt het bij mij eerder voor dat ze er stoned rondlopen (:

    Ieh bah, gadver. >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Esemesje schreef:
    OO

    Jesus..

    Ik weet nou niet of ik medelijden moet hebben met die persoon of het een domme actie moet vinden.

    Ik zouw maar medelijden hebben ö je moet is weten hoe kut je u voelt op het moment dat je zo iets mee maakt (':

    Ik zat vroeger in zijn klas. En ik zorgde elke Vrijdag voor deze zatte mensen, maar ik ben weg uit die school/Klas. En zie wat er geworden is..


    Your Butt is Mine!

    weet je dat dan niet? dat is de neiuwe rage(cool)

    nee maar serieus dat is zeg maar best wel heel erg vies ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Esemesje schreef:
    OO

    Jesus..

    Ik weet nou niet of ik medelijden moet hebben met die persoon of het een domme actie moet vinden.

    ik heb geen medelijden met hem
    Als hij niet vn de wijn kan blijven is dat zijn eigen schuld.


    Your Butt is Mine!

    Oh, zo. Ik snap het al. Maarja, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant.. Als je veel zuipt raak je bezopen en dan krijg je een kater, aan de andere kant.. Is het niet opzettelijk gedaan. Ik weet het niet.


    -

    Bij mij op school gebeurde precies hetzelfde,hij liep schots en scheef XD en mijn vriendin die op hem was: AHH WAT SCHATTIG!! Ik zo: Dat is niet schattig,dat is bezopen.


    Behind every great man there’s a great woman

    Mesmerized schreef:
    Maar waarom zou hij een straf verzinnen? Hij doet het toch niet expres? [/snapt het niet helemaal]

    Oh, zo. Ik snap het al. Maarja, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant.. Als je veel zuipt raak je bezopen en dan krijg je een kater, aan de andere kant.. Is het niet opzettelijk gedaan. Ik weet het niet.

    Hij drinkt gwn om zat te worden. ELKE vrijdag alleen is het nog nooit zo erg geweeest.Ik zou blij zijn als ze hem eens straffen. Zodat hij daar eindelijk mee stopt.


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Hij drinkt gwn om zat te worden. ELKE vrijdag alleen is het nog nooit zo erg geweeest.Ik zou blij zijn als ze hem eens straffen. Zodat hij daar eindelijk mee stopt.


    Tja, als je het zo bekijkt is het inderdaad niet normaal.


    -

    Laten we het anders op houden dat ik die crazy gast niet ken..


    Your Butt is Mine!

    Brown schreef:
    Bij mij op school gebeurde precies hetzelfde,hij liep schots en scheef XD en mijn vriendin die op hem was: AHH WAT SCHATTIG!! Ik zo: Dat is niet schattig,dat is bezopen.

    Ze hebben hem naar school moeten dragen .. xd zelfs dat kon hij niet


    Your Butt is Mine!

    Een meisje uit mijn klas,heeft bij iemand in de klas gezeten die zich in een coma had gezopen (In groep 8!) werdt na 4 dagen pas wakker XD

    KirstenSnaps schreef:
    Ieh bah, gadver. >.<


    Frankly my dear, I don't give a damn.