• Nou, sinds gisteren weet die jongen van mijn school waar ik verliefd op ben, dat ik verliefd op hem ben. Nou, eerst en vooral wil ik al zeggen dat ik het hem niet gezegd heb maar iemand anders.
    Maar sinds gisteren was ik er bijna heilig van overtuigd dat hij ook met me wilde want hij deed erg aanhankelijk. Maar nu denk ik eerder dat hij met mijn voeten speelt.
    Dit deed hij gisteren;
    Het opnemen voor mijn fanheid van TH.
    Praktisch eisen dat ik naast hem kwam staan.
    Vinden dat we een goed koppel zouden zijn aangezien we dezelfde muziek luisteren.

    En vandaag sloeg hij zijn arm mij heen en terwijl hij dat deed bleef hij maar lachen.
    En nu wil ik weten wat jullie denken. Wil hij met mij of speelt hij eerder met mijn voeten?

    Go for it girl, volgens mij ziet hij je wel zitten


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Jongens kunnen soms slecht met hun gevoelens omgaan. Dan is het voor ons net een zender waar wij veel ruis van ontvangen alleen jongens kunnen niet altijd duidelijk maken wat ze nu wil.

    Gewoon voor gaan dus.
    8)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    vlei terug dan weet je het wel!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Je moet er gewoon voor gaan,zulke problemen heb ik wel duizende keren mee gemaakt :D


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Gaaaa ervoor, stùk.
    Zoals Jolien al zei: Go get him tigerr raawr _O_

    Oewh, ervoor gaan! Huphup ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xHYPERACTIVE schreef:
    Oewh, ervoor gaan! Huphup ^^

    helemaal met xHYPERACTIVE eens gewoon er voor gaan


    what go's around comes around

    gaaaan met die banaaaan. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niamh schreef:
    Jongens kunnen soms slecht met hun gevoelens omgaan. Dan is het voor ons net een zender waar wij veel ruis van ontvangen alleen jongens kunnen niet altijd duidelijk maken wat ze nu wil.

    Gewoon voor gaan dus.
    8)


    wat een leuke vergelijking. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Deze jongen vindt jou wel heeel erg leuk zo te horen; Ga er voor!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ga ervoor (:


    Gilles (ll)

    Lovejoy schreef:
    Gewoon voor gaan (:


    None but ourselves can free our minds.

    ShellysANUS schreef:
    Ik denk dat hij jou al langer leuk vond en het heeeeeeeeeeel erg leuk vind dat jij verliefd op hem bent. Ik denk niet dat hij een spelletje speelt hoor... (baby)

    Inderdaad.
    Je moet er áltijd voor gaan, dalijk laat je hem gaan omdat je hem voor een nepperd aanziet, terwijl hij je echt leuk vind. Dan kan je jezelf ook wel voor je kop slaan denk ik.


    Mew <3

    Go For It. He Want's You Girl =)