• De stelling van vandaag luidt:
    Buschauffeurs zouden een wapenstok moeten hebben

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Emotionless schreef:
    Geef ze gewoon gelijk een geweer ;D

    AK-47 of Shotgun? :P
    Neeh, ik denk dat een stun gun een beter idee is. En dan ook toepassen bij agenten, ambulancepersoneel, conducteurs e.d.
    Dude, wij zijn gewoon nog erger dan de USA xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee, ze hebben wel iets nodig wat hun moet beschermen, ik zou niet echt weten wat, maar dit lijkt me niet de goede oplossing.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    hier heb ik dus serieus laatst een betoog over moeten schrijven.
    en ik ben het er mee eens. iedereen hoort zich veilig te voelen op zn werk, dus ook de buschauffeurs. er is veel geweld in het openbaar vervoer, dus daar moeten ze zich zeker tegen kunnen verweren. jammer dan voor de mensen die ervan schrikken. buschauffeurs horen zich ook veilig te voelen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LizesBIATCH schreef:
    Ik zie het al helemaal voor me :')
    volgens mij is dat een slecht idee, want busschaffeurs zijn ook niet bepaald lieverdjes hoor. Misschien is pepperspray een beter idee ><

    Ik vind van niet, volgens mij is het beter om ze iets van een apparaatje te geven waarop ze kunnen drukken in noodgeval. Je moet geweld niet met geweld bestrijden.
    MIJN MENING.


    rules don't stop me

    Ik weet niet of het veel zin zal hebben. Meestal worden ze aangevallen door groepen jongeren en stel nu dat ze een wapen hebben, dan kan ze dat makkelijk afhandig worden gemaakt. 1 tegen 5 gaat gewoon niet. Agree with Karen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat PoisonIvy zegt is een beter idee. Een cursus zelfverdediging. En misschien nog pepperspray. Voor het geval dat iemand anders wel een geweer of iets bij zich heeft.


    I'd rather go naked than wear fur.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Waarom zouden ze van peperspray dan gene misbruik maken.?

    Mhh ja daar heb je een punt, of ze moeten gewoon een politie agent bij de bus in doen ^^


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Een wapenstok klinkt zo grof o0


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Emotionless schreef:
    Geef ze gewoon gelijk een geweer ;D

    Waarom ook niet? xD


    Your Butt is Mine!

    Geef ze dan gelijk een Gun mee

    Als ze maar niet op miij schieten
    vind ik het best

    Nee grapje pepperspray lijk mij beter
    had ik ook eerst omdat er zoon engert achter me aan zat(6)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind ook dat ze beter pepperspray moeten hebben. maar ook handboeien, want je weet maar nooit


    Fus Ro Dah!

    LizesBIATCH schreef:
    Ik zie het al helemaal voor me :')
    volgens mij is dat een slecht idee, want busschaffeurs zijn ook niet bepaald lieverdjes hoor. Misschien is pepperspray een beter idee ><


    It's not the same without you.

    ik weet het toch niet hoor
    het lijkt me geen goed idee
    als ze de buschauffeurs zo willen beschermen
    slecht idee
    plaats dan gewoon camera's


    One Day you'll remember me...

    Mijn stiefpa is buschauffeur :Y) Maar wel niet van de Lijn, maar van zo'n europa tour ding x'D
    && Op de lijn staan al soms undercover mensjes, maar niet veel..
    Maar ik vind een wapenstok dus geen goede oplossing :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!