• Haaaay!

    Ik heb dus een huge probleem, in het begin van het tweede trimester van school kwam er een nieuwe jongen in onze klas. Mijn bf, lies, was er al meteen zot van. Ik moest er eigelijk niets van hebben en begon hem meer en meer te haten. Maar nu vind ik hem leuk en Lies ook nog steeds. Dus we zijn op dezelfde jongen, en ik durf het haar niet te zeggen want wie weet kwets ik dr ofzo.. Heeft iemand dit al eens voorgehad? Of iemand tips?

    Alvast bedankt!

    <3"


    Let's do this poo

    Ik zou er eerst met haar over gaan praten, en vragen wat zij ervan vind. Misschien kunnen jullie tot de beslissing komen dat je allebei gewoon bevriend met hem blijft, óf als hij één van jullie leuk moest vinden (hij moet het zelf natuurlijk ook wel willen he) de ander daar ook vrede mee moet hebben. Kunnen jullie dat niet afspreken met elkaar? Gewoon vrienden met hem blijven. Er zijn nog heel veel jongens op deze wereld, en het is het niet waard om voor een jongen je vriendschap op te geven.


    rules don't stop me

    zeg het haar en vergeet die jongen , jullie mogen hem nog steeds leuk vinden maar begin er niets mee

    ik & m'n bf vallen eigenlijk nooit op dezelfde jongens (onze smkn verschillen te veel whahah xD) maar als het ooit gebeurd beginne we er geen vanbeide iets mee Xp onze vriendschap is veel meer waard(H)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Me kinda, ik vind een jongen leuk die een vriendin van mij vroeger leuk vond. Maar ik weet heel zeker dat als ik zeg dat ik die nu leuk vind zij kwaad gaat zijn ><

    edit: ik zou het haar wel vertellen of zo, eerlijkheid duurt het langste


    You're a star in heaven.

    Ik zouw het gewoon eerlijk zeggen tegen haar. Want als je het geheim houd,en die jongen gaat is praten tegen jouw,geloof me. Daar gaar ruzie van komen. Ik heb het zelf ook mee gemaakt. Ik was verliefd op een jongen en ik had geen belwaarde meer en ik vroeg aan mijn bf toen of ze eventjes een bericht naar hem wilde sturen dus ze deed dat. En achter mijn rug heeft ze met hem zitten daten,en zijn ze een koppel geworden.En dat heeft me gekwetst,ook omdat ze alles achter mijn rug deed. Dus,ik zeg: gewoon eerlijk zijn tegen je vriendin. Als het een echte vriendin is dan snapt ze het en word ze niet kwaad.

    Wees eerlijk tegen haar. Misschien heeft ze het al door en wacht ze totdat jij het vertelt. Samen tot een oplossing komen is moeilijk, maar probeer het toch. (;

    Ik zou met je vriendin erover praten, en het ook eerlijk zeggen. En als het een echte vriendin is krijgen jullie vast geen echte ruzie. : D


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    ik zou het er met je vriendin over hebben
    maar dan gewoon dat jullie geeen van beide iet met die jongen nemen vriendschap is voor eeuwig jongens voor tijdelijk xD of je moet het gelijk goed doen he xD


    /

    jep komt me al te bekend voor.
    maar mijn bf en ik vallen op de zelfde jongens zo.
    wij lossen het zo op laat hem kiezen. en accepteer zijn keuze. als het nou wel één van jullie is of niet!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ja en toen hebben we samen een liefdes brief gemaakt voor valentijns dag en hebben we iets in zijn kluisje gelegd. xD