• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Ik koos voor Daisuki omdat ...uhh... Daisuki betekent 'liefhebben''love' in het Japans.. jah.. waarom eigenlijk >.< ? wel een leuk woordje ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zag bijna 2 maanden geleden de tracklist van het nieuw album van TH en vond het gewoon mooi, ForeverNow =


    I need you like a heart needs a beat

    Omdat ik 'Miauw' wel grappig vond x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb deze naam gekozen omdat ik zuper heel erg verslaafd benaan chocolade


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.

    Uhm ik koos voor GayGenootjes omdat ik en Tara ÜBERCUWLEGAYGENOOTJES zijn maar dat paste niet dus moest het kleiner(A)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Omdat ik erg sentimenteel ben. Daarbij vond ik het een mooi woord. Ik liet mensen van deze site stemmen, en deze kwam er ook uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omdat ik deze al 2 keer heb gehad.


    I recycle my thoughts.

    Ik wou es wat anders...


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat ik al de hele dag met het zinnetej Its You And Me Forever
    in mijn kop zat(van Fly With Me van Jonas Brothers)Dus heb ik mijn inlognaam verandert allen kon ik niet ItsYouAndMeFoverever pakkeb omdat dat te lang was


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Omdat het dapper betekent, en ik het wel leuk klinken vind (:


    Never run out of reasons to smile...

    Omdat ik erover las en ik vond het een apart en best mooi woord :) en Alex komt er in voor ja


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omdat
    1)ik fan ben van Coldplay
    2) het komt van het liedje: Life In Technicolor II dat ik juist aan het luisteren was
    3) De clip geweldig is en
    4) Ik het een leuk woord vind


    All my life I've been waiting for something that never came.

    ik vond Painless wel bij me passen...
    ik leidt vaak heel veel pijn..wel iedere dag voel ik pijn..maakt niet uit hoe of waar ><..
    en daar door voel ik de pijn eigenlijk helemaal neit...juist wanneer ik pijn voel...voel ik helemaal niks..vandaar

    xx-me

    Omdat ik Conspiracy beu was.

    Ik vind het een leuk woord, een goede cd en een goed liedje.
    En omdat ik al tweemaal gedroomd heb dat ik werd geband als ik deze naam nam. Dus stiekem ben ik daar ook nieuwsgierig naar. B)