• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Ik koos voor "MissSnape" omdat ik nogal gefreakt ben door Severus Snape xD


    The Lion fell in love with the Lamb... ♥

    goeie reden die dude ownt (:

    ik heb ByeByeNEKO gekozen omdat ik het merk Bye Bye Kitty lieft en Neko betekend kat mr dan in japans :3


    I've tasted Hell.. And it tastes just like You.

    Ik koos RepentRepent omdat het in een van m'n lievelings liedjes voorkomt en omdat ik het op die moment echt gepast vond en omdat ik hem cool vind en omdat ik hem nu nog altijd gepast vind (:

    En niet omdat die man van de snickers-reclame dat zegt --'


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Omdat ik inspiratieloos was. =3
    En wie wilt er nu geen ontbijt heten? (:


    You'll never dream alone. <3

    Gewoon, daarom.


    None but ourselves can free our minds.

    Omdat ik het gewoon ben (A)


    -

    Goede reden. :'D
    Brightside, omdat ik het tijd vond voor verandering. En omdat ik Mr. Brightside gewoon een erg goed liedje vind. En omdat ik Brightside wel iets vind hebben. :')

    Dankzij een filmpje op youtube: UM - Blondiepants


    -

    Ik koos voor Opium, omdat ik zo mijn verslavingen heb en omdat het leuk klinkt.
    Ja drugs, maar het klinkt leuk =='

    goed reden ;].
    Ik koos Shade (van Silverchair) omdat ik dat een ontzettend mooi nummer vind/vond en dat nummer me hoopt geeft.


    I am an idiot, I move.

    maar je naam is toch anders?
    ik omdat tamara mijn naam is en 19 mijn huisnummer


    als je weet dat je gek waarom bestaa je dan? &#9829;

    Tamara19 schreef:
    maar je naam is toch anders?
    ik omdat tamara mijn naam is en 19 mijn huisnummer


    Je kan hier je usernaam elke maand veranderen. Het topic is al van langer geleden en toen had zij waarschijnlijk die usernaam. :')


    -

    Ik koos voor Esmaye omdat ik Esmee heet maar Esmaye toch wel mooi vond. (cat)


    -

    Ik heb deze username gekozen omdat ik een nieuwe username zocht en tussen mijn playlist keek en toen dit liedje zag staan. :'D

    Leuk ;o
    Ik koos deze naam omdat ik zin in een kers had en omdat ik iemand heel erg haat en omdat ik niets anders wist (cat)


    Only losers can act the way you do