• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Ja, vind het wel een goede reden :'D.
    Ik heet Jools, omdat iedereen me zo eigenlijk wel noemt en ik het leuker en vlotter vind klinken als Julie.


    rules don't stop me

    Goeie reden trouwens ;)

    Ik koos mijn naam omdat ik mijn Emoties en Gevoelens kan onderdrukken als het nodig is..


    Niet geschoten is altijd mis..

    HAHAHA. lol. dan onthoud je het wel makkelijk
    Ik heet LotteLampje. Omdat, ik een lantaarnpaal ben, die bij Eva in de straat staat, dus was ik een lamp, en toen noemde ze me LotteLampje. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind het grappig van jou ^^
    En van mij...ik zat zo wat te kribbelen op een papiertje en opeens schoot hij me te binnen [ik was cornflakes aan het eten op dat moment]. Ik dacht 'achjaa, soms mag je scheef zijn'.


    Live for something or die for nothing

    Het klinkt leuk xd
    Ik vond Hopeless mooi klinekn, wou eigenlijk Faded nemen maar die was al bezet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Me vrienden noemen me zo of gewoon nelo maar daarom . simpel dus


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Whaha ja lekker simpel

    Ik nam mijnes naar aanleiding van mijn plaatje ><


    Your make-up is terrible

    Wel orgineel.
    Omdat hij anders is en blij en ik heb hem van een zinnetje 'Nel is a happy snail'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is goed . I like happysnail, ik herken het altijd. xD
    Ehm, mijne omdat ik serieus een halfuur heb liggen zoeken naar die betekenis. --' En toen vond ik dat ik hem maar moest nemen.


    You move me ......... Kurt

    nou ik was/ben helemaal gek van Tom Kaulitz
    en ik wist op dat moment geen andere,
    en ik vind hem eigenlijk dom..
    maar ik wil hem niet veranderen omdat ik aan deze zo gewent ben xD


    Nvt

    Omdat Mike Shinoda mijn idool is ;D
    en ik vind Shinoda een mooie (achter)naam :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Omdat ik eerst 'loviingtom' heette en ik na bijna 4 jaar niets meer met th heb moest ik even een andere verzinnen en ik gek ben van bmth en Oli lekker is koos ik dit. :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Nou, Stone Cold is een dude uit de oude WWF die iedereen uitschold en te veel bier dronk xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Deze piemel dacht ;; ken is een manwijf. nee grapje Lize en ik waren melig en haar naam was BarbiesDICK dus ik dacht ik neem Kensvagina x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik zag ergens een keer -Overdose- staan dus ik dacht,ik doe die,maar ik vondt het leuker met een ‘x’ ervoor :')

    Hiep Hoera.