• Hay,
    Ik heb elke woensdagavond -of gewoon altijd- wel als ik s'avonds malcolm in the middle -of een andere vette film- wil kijken, mijn moeder haar soaps moét kijken. `ja, ik heb 2 weken niet gekeken.'dit of 'jou films zijn zo oud.'dat of nog erger 'deze aflevering is spannend!' En dan zit ze de hele avond op de bank heen en weer te wiepen, omdat er iemand vermoord moet worden, of een auto ongeluk maakt nadat hij 20 flesjes alchohol heeft gedronken. Whatever--' Hebben jullie dat ook, als je een film/serie mist omdat je moeder haar soaps móet kijken.

    PokémonMaster.

    ps; Als je mee kijkt naar haar soaps, dan geld dit niet voor jou ;]. No hatereactions.


    we've only said goodbye with words

    Ja, dat had ik. Maar aangezien ik tv kan kijken via mijn computer, kan ik nu altijd mijn eigen programma's zien. Nu zeikt mijn moeder altijd dat ik te weining bij haar zit in de avond. ><

    I own the Tv..Mijn ouders kijken echt amper tv:Y)


    Like everybody and trust no one.

    JA! Ik wil altijd voetbalwedstrijden kijken met mn pa, en mijn zus en moeder willen dan hun soaps zien. blegh!


    So far away..

    Uhuh :/. Dan zit ik mtv of tmf te kijken ofzo en dan moet ze smiddags persee zo'n soap kijken :/.
    Btw, Malcome in the middle is echt kei vet :'D


    I don't need words to feel those lips.

    mijn moeder heeft niet soaps waar ze persé naar wil kijken..gelukkig:Y)

    Mijn moeder keek eerst altijd As The World Turns.. En dan zei ze zelf zo van: Het is eigenlijk niet eens zo boeiend..

    Nu MOET ze altijd naar Criminal Intend (ofzo) kijken ^^ Neemt ze altijd op, gaat ze het 's avonds laat even zitten kijken, juist op het moment dat ik tv wil kijken :|


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nee, daar heb ik geen last van. Maar heb je op je kamer geen tv, dvdspelen whatever staan? Dat is handiger. Raad het aan bij je moeder!(dance)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.