• Op vele verzoek, het officiële afreageer topic!
    Ja, helaas zijn hier ook regels. Ga niet schelden ¬¬
    Dank u.
    Have fun.
    <3


    Bored.

    Ik word helemaal gestoord van mijn broertje. Hij zit op z'n xbox live ofzo. Nou echt hij zit me te schelden: Kanker! Godverdomme! Jezus! Kut! En hij zit erbij te tieren, schreeuwen niet normaal. En hij slaat ook van die gamerstaal uit waar ik me zo aan kan irriteren. AARGH.


    Life is hard and then we die

    Ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haat je.

    Godverdomme ik haat je helemaal niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    AAAAAAAAAAAAAAAH, Ik heb geen zin om morgen te gaan werken!


    Tanya is de beste.

    Ik krijg nooit eens iets wat ik vraag, ze hebben altijd wel een excuus. 'Jaaa dit, jaaaa dat.' Ik word echt gestoord van hun! Echt, ik hoef al helemaal niets meer, koop het wel allemaal lekker zelf en ze moeten niet hopen dat ik morgen bij hun kom zitten om mijn cadeautjes open te gaan doen die ik helemaal niet wou hebben. 'Steek ze maar in uwe reet!' Excuseer ;x


    All was well.

    Morgen is het kerstavond ! (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Welke idioot heeft bedacht dat ik dinsdag na de vakantie meteen een geschiedenis repetitie moet hebben?! Daar gáát mijn vrije tijd >.<


    I clicked my heels and wished for you.

    Grom grom grom


    Happiness hit her like a train on a track

    kiekeboe.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb honger.

    Ik haat haar. ****** ****
    Godsamme. Ik word gek jonge.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    Ik scheld altijd als ik me afreageer, dus ja...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Godver.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Damnit, ik heb hoofdpijn. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Godver de Godver de Godver, Flikker nou toch een keer op met die Wehkamp wagen van je!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 12:09 ]