• Ik weet dat stuff over Andreas niet mag enzo dus als de modjes dit niet goed vinden mag er meteen een slotje op.
    Maar ik vond dat jullie dit wel mochten weten voor de gene die geen hyves hebben of niet lid zijn van THDST en voor de gene die het gewoon intereseert :P
    De Les Afghanes on tour en de BKGO Crew werken samen. De BKGO Crew is bijna het zelfde als Les Afghanes on tour, alleen andere mensen. Op een profiel pagina van BKGO staat dat ze Andreas willen gaan aanvallen, jullie weten wel, de vriend van Bill en Tom. En het schijnt dus zo te zijn dat dat de BKGO Crew en de Les Afghanes on tour samen gaan werken om dat voor elkaar te krijgen.
    Ik word echt gewoon ziek van die mensen, dat ze TH ff met rust laten ofzo.
    Hier staan de foto's.
    Sorry als dit misschien al bekend was, ik zat sins een lange tijd weer op THDST hyves te kijken en toen zag ik dat blog. O.o
    Jullie mening?
    Xx.(flower)


    -

    Eerst in een interview lopen zeggen jah ik laat ze met rust en verlovgens dat wat een megolen! echt kom we gaan ook onze ding beginnen en we helpen th en hun familie.. !


    Some angels have no wings.

    Als ik ooit een van die kinders tegenkom, dan hebben ze ineens een lid minder.


    Elegance is refusal.

    Jah we gaan th en hun familie helpen! Ondercuver, en al die plannen naar th sturen tjah! En gang samen stellen! En volla een paar dooie er bij!


    Some angels have no wings.

    mis1devel schreef:
    Jah we gaan th en hun familie helpen! Ondercuver, en al die plannen naar th sturen tjah! En gang samen stellen! En volla een paar dooie er bij!



    ben ik wel mee eens, maar we moeten het wel zo spelen dat we niet strafbaar zijn ;)

    ben ik wel mee eens, maar we moeten het wel zo spelen dat we niet strafbaar zijn


    ik doe gerust mee, th weet wat er dan gebeurt en zoo kunnen ze hopelijk veel voor komen als je wet neit genoeg is dan, maar vals en beetje bang laten woorden die sukkels en alles maar dan ook alles wat ze niet verwachten, slaan we toe!


    Some angels have no wings.

    Bestrijdt geen haat met wraak. Zo word je geen haar beter als hun. Dus laat de personen in kwestie het fijn zelf opknappen.


    Elegance is refusal.

    xCIxTHx schreef:
    OKE nu ben ik het spug zat!
    weet iemand of je lid kunt worden van die BKGO?
    dan ga ik nu nog undercover!
    sorry maar ik ben nu echt pist!



    das misschien niet zo'n slecht idee?
    gewoon ook zo'n club oprichten, en dan een paar mensen dan undercover alles doorgeven! :D
    en dan kunnen we ze gaan stalken ? xd

    SOrry voor mijn bizare ideeen, maar ik word er een beetje sjaggi van
    :Y)


    Je wilt je toch niet verlagen tot hetzelfde niveau als van hen, of wel soms?


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Je wilt je toch niet verlagen tot hetzelfde niveau als van hen, of wel soms?



    nope, dit is anders..xd

    xCIxTHx schreef:
    (...)


    nope, dit is anders..xd


    Oké.
    Nou ja, mij lijkt zo'n oorlog wel komisch, alleen ga ik er niet aan mee doen. Ik wil het niet eens, vooral om het feit ik me er niet mee ga bemoeien.


    -

    Agh jah weetje, oke als je aan iemand familie zit ben je heel kansloos, ik gaat toch ook niet als ik keesje haat omdat ie beroemt is aan zijn familie zitten? ik bedoel pak die personen zelf!


    Some angels have no wings.

    Oké.

    Nou ja, mij lijkt zo'n oorlog wel komisch, alleen ga ik er niet aan mee doen. Ik wil het niet eens, vooral om het feit ik me er niet mee ga bemoeien.


    ik lag me kapot dat die mensen gewoon allee info effe op internet zetten! ik bedoel a duhhh hoe dom ben je?


    Some angels have no wings.

    mis1devel schreef:
    (...)

    ik lag me kapot dat die mensen gewoon allee info effe op internet zetten! ik bedoel a duhhh hoe dom ben je?


    Tja. Zij snakken naar aandacht en willen aanduiden dat er niet met hun te sollen valt en dat ze voorlopig nog niet klaar zijn? Ze kondigen hun daden aan. Tja, waarom snap ik ook niet, maargoed.


    -

    mis1devel schreef:
    (...)

    ik lag me kapot dat die mensen gewoon allee info effe op internet zetten! ik bedoel a duhhh hoe dom ben je?



    dom xd


    dom xd



    JAh geweldig!...echt geweldig, als ik iemand wil vermoorden zet ik het ook niet op internet, dus het blijkt maar, dat ze nie slim zijn! ze moeten terug naar de bassischool!


    Some angels have no wings.

    mis1devel schreef:
    (...)


    JAh geweldig!...echt geweldig, als ik iemand wil vermoorden zet ik het ook niet op internet, dus het blijkt maar, dat ze nie slim zijn! ze moeten terug naar de bassischool!



    hehe xd