• Tijdens de middagspeeltijden zijn er altijd zo'n ventjes (meestal meester Bob) die dan op de speelplaats staan. Het zijn geen echte leerkrachten maar zo mensen die ervoor betaalt worden om daar te staan.

    Omdat ik en mijn vriendin weten dat hij altijd heel grappig (lees: normaal) reageert voor het eender wat je doet gingen we dat een uittesten (:

    Dus we gingen voor meester Bob staan en we begonnen elkaar heel hard (lees: luid) uit te schelden voor hoer, slet, dominant wijf, etc. Toen zei hij "Meisjes, leren jullie dat in de klas?" Maar echt zo op een toon dat het gewoon grappig is. Wij doodnormaal: "Ja, goed hé!"

    Beginnen we elkaar weer uit te schelden, toen zei mijn vriendin dat ik niets beters in mijn hol kan krijgen dan een vettige vibrator. --' Toen begon ik kutwijf te zeggen en ze zacht te slagen en toen deden we alsof we super veel pijn hadden. Ik deed zo fuck you naar hem terwijl ik zei: "Die deed zo, wat betekent dat?" En toen zei hij: "Meisjes, ik vind het heel fijn dat jullie zo lief voor mekaar zijn." Toen zeiden wij doodnormaal: "Ja, wij zijn gewoon fantastisch."

    We bleven maar voort doen en hij lachte altijd als wij elkaar uitscheldde. Na een pauze van een tien minuutjes gingen we doodnormaal naar hem en vroegen we: "Hebt u het al eens een condoom gebruikt?" Hij keek ons raar aan en zei: "Daar ga ik niet op antwoorden." Wij lagen strijk op zijn toon hoe hij dat zei. Toen wij: "Maar, doet u het liever met of zonder." Weer keek hij ons raar aan en zei: "Dat zijn jullie zaken niet." en toen moesten we gaan eten.

    Het lijkt zo heel dom, stom en belachelijk als je het leest maar het was wel grappig. Het was wel een beetje sexistisch omdat we zitten nog maar in het zesde leerjaar, dus like we zouden nog niet over zo'n dingen moeten praten maar dus zo zag mijn middag eruit vandaag :Y)


    Only losers can act the way you do