• We vroegen ons af.. er zijn zoveel quizelt's dat je th kent, en dat je fav.bandlid [meestal bill] dan depressief is, je bent de enige die het weet en blabla.. zoals in alle quizen. stel nou dat het echt gebeurd. dat bill/tom/gustav/georg depressief is en misschien zelfswel zelfmoord wil plegen. jij kent ze, en alleen jij en de andere bandleden weten het. je móét ze helpen. als het niet snel beter met 'm gaat moet th stoppen, of nog erger, hij pleegt al zm voor er wat aan gedaan is. je mag het tegen NIEMAND vertellen! wat zou je doen?!
    aub serieus antwoord geven..
    [schrijf erboven wie je fav. bandlid is, en over wie je dus je antwoord schrijft]

    Bill,,

    ik zou met hem naar een spichiator (ofzoiets) gaan denk ik.


    (L) remco

    Uhm maakt mij niet uit voor welk bandlid het is en ik zou dan vooral met diegene praten.


    Why don't you break my heart

    Tom
    ik zou met hem praten , hem overhalen om geen domme dingen te doen , en hem helpen aan andere dingen te denken , gewoon ja helpen zoveel ik kan om hem toch geen dingen te laten doen enzo. ja 'k weet niet , ik weet het niet weetje ,want je kunt je dat niet voorstellen dat je die kent enzo , want we kennen ze niet , het zou eens echt moeten gebeuren en dan kan ik pas zeggen ja ik ga dit en dat doen ..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Om welke reden depressief?


    Mew <3

    euhm.. nouja. al die fans stalken je.. doen alsof ze een relatie met je hebben.. doen alsof je heilig bent en niks fout doet etc.
    alles wat je doet/zegt/hebt is helemaal geweldig. iedreen moet er hetzelfde uitzien als jou, en natuurlijk hebben ze allemaal een relatie met je..

    zoiets..

    euhm.. nouja. al die fans stalken je.. doen alsof ze een relatie met je hebben.. doen alsof je heilig bent en niks fout doet etc.
    alles wat je doet/zegt/hebt is helemaal geweldig. iedreen moet er hetzelfde uitzien als jou, en natuurlijk hebben ze allemaal een relatie met je..
    gwn.. iedreen doet er helemaal hyper over en alle hysterie eromheen..

    zoiets..

    Aah, I see. Nou ik zou zeggen stoppen d'rmee.
    Ligt eraan hoe je ze natuurlijk kent.
    Nou waarschijnlijk ben je neit bij hem, want hij si altijd op tour, dus ik neem aan via msn ofzo.
    Ik zou vooral proberen mensen ook een beetje te laten stoppen met de Bill hysterie [e.d. bandleden hysterie maar die van Bill is wel het ergst]
    Bill/Georg/Gustav/Tom zou ik dan vooral steunen, en ook de andere bandleden, en gewoon beetje proberen in te praten op ze.


    Mew <3

    ogod.
    reactieeees?
    ik wil moet er wat mee =o

    ogod.
    reactieeees?
    ik wil moet er wat mee =o

    alles wat ik zeg word meteen 2x gepost =.=

    alles wat ik zeg word meteen 2x gepost =.=

    ga je er een quizlet mee schrijven ofzo? =o


    Mew <3

    kmerk het


    Mew <3

    =p


    Mew <3

    ik weet nog niet.. ik wil een realistisch verhaal schrijven..
    als mensen REAGEREN met een NUTTIG antwoord..
    en ik KAN er wat mee.. dan wel ja.
    ik zie wel.
    als het blijft zoals nu en je de enige bent met nuttig antwoord [srr voor de rest.. mr met ik zou emt hem praten kan ik niks. waarschijnlijk ken je ze idd niet in t echt, en als je depressief & hele tijd aant touren bent zit je oko bijna nooit op msn enz..]kan ik niet veel.