• We vroegen ons af.. er zijn zoveel quizelt's dat je th kent, en dat je fav.bandlid [meestal bill] dan depressief is, je bent de enige die het weet en blabla.. zoals in alle quizen. stel nou dat het echt gebeurd. dat bill/tom/gustav/georg depressief is en misschien zelfswel zelfmoord wil plegen. jij kent ze, en alleen jij en de andere bandleden weten het. je móét ze helpen. als het niet snel beter met 'm gaat moet th stoppen, of nog erger, hij pleegt al zm voor er wat aan gedaan is. je mag het tegen NIEMAND vertellen! wat zou je doen?!
    aub serieus antwoord geven..
    [schrijf erboven wie je fav. bandlid is, en over wie je dus je antwoord schrijft]

    GODDDDAAAMMN -_-
    dit word echt niet meer leuk ofz!
    dalijk is bill echt depri en omg o.O
    het lijkt er wel op als je beter gaat nadenken.. =s
    wat moeten we doen? o.O

    Ik zou gewoon met hun praten en hun proberen te helpen en als dat niet werkt naar de psycholoog.

    TH


    Even bad men love their mothers -

    ogod. =.=

    reaaaactieees??!?!?!!

    iemand? zegwat! T_T

    wat!


    Mew <3

    sorry xD


    Mew <3

    Zouden jullie [fanaten mensen xD] stoppen met fanaatig zijn als Bill depri zou zijn door de fanatig-heid?


    Mew <3

    TUUURLIJK!

    bill mag niet depri zijn enz =o

    *eist reacties*

    marinkind. ik ben kamer opruimen.
    niet toepasselijk hier maar oke x'3
    succes met alles enz
    lieeeftjou <3

    OOOH rotkind xD
    Kom ik net terug =l
    Nouja als je dit leest
    Stertke met alles enz O_O
    hassedich? O_O

    [neehor (A)]


    Mew <3

    Tom,
    ik zou met hem praten en zeggen dat dit niet de oplossing.. En dat hij nog een heel leven voor hem heeft.. Dat hij alles heeft waar hij van heeft kunnen dromen.. Néé, ik vind echt ik zou er niet akkoord mee zijn en eigenlijk met ieder bandlid zou ik praten, want ik vind gewoon dat ze geen zelfmoord mogen plegen, nog eraan denken

    Tom,
    ik zou met hem praten en zeggen dat dit niet de oplossing.. En dat hij nog een heel leven voor hem heeft.. Dat hij alles heeft waar hij van heeft kunnen dromen.. Néé, ik vind echt ik zou er niet akkoord mee zijn en eigenlijk met ieder bandlid zou ik praten, want ik vind gewoon dat ze geen zelfmoord mogen plegen, nog eraan denken


    En stel, dat dati tegenvalt en dat dat juist de reden is?


    Mew <3