• We vroegen ons af.. er zijn zoveel quizelt's dat je th kent, en dat je fav.bandlid [meestal bill] dan depressief is, je bent de enige die het weet en blabla.. zoals in alle quizen. stel nou dat het echt gebeurd. dat bill/tom/gustav/georg depressief is en misschien zelfswel zelfmoord wil plegen. jij kent ze, en alleen jij en de andere bandleden weten het. je móét ze helpen. als het niet snel beter met 'm gaat moet th stoppen, of nog erger, hij pleegt al zm voor er wat aan gedaan is. je mag het tegen NIEMAND vertellen! wat zou je doen?!
    aub serieus antwoord geven..
    [schrijf erboven wie je fav. bandlid is, en over wie je dus je antwoord schrijft]

    Ohdear. MENSEN REAGEREN (A)


    Mew <3

    gadver. verveling.

    niemand reageert.. kan dus niet verder nu..

    t regent.. kan oko niks gaan doen.. EN GOODDDAAAMN
    -_-
    mensen reageer.

    REAGANTIE GEWILD!


    Mew <3

    ik heb een heerlijke appelflap.
    wat zou bill nu aan t doen zijn?
    en georg?
    en tom? neuken
    en gustav?

    eumh, tja...
    (als Bill dat heeft) ik weet niet echt wat ik zou doen, als er bevoorbeeld geen tour is, en hij zit thuis ofzeu, zou ik de hele tijd op hem letten, en als ie t huis uit gaat, met m mee, gwn voor de gezelligheid, maar eigelijk dus vooral om hem te weerhouden van raare dingen....
    en ook zeggen; 'Als je er een eind aan maakt, missen al die mensen je en is het echt voorbij, ook al wil ik niet weten wat ík dan zal doen, maar als je blijft volhouden, kan je nog dingen proberen te veranderen. En ik zal je daarbij helpen, wat het ook is...' (A)

    Tom.

    Ik zou eerst met hem praten,en zeggen dat iedereen hem nodig heeft,vooral ik dan,en als het niet helpt,naar de spichiater.

    btw ; ik denk dat dat echt het laatste is wat er gaat gebeuren met één van de jongens van TH,ze zijn allemaal zo enthousiast en vooral Bill.dus (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    (god wat ben ik weer lief) :Y)

    ik heb een heerlijke appelflap.
    wat zou bill nu aan t doen zijn?
    en georg?
    en tom? neuken
    en gustav?


    dat denk ik ook atlijd. `wat zou Tom nu aan het doen zijn ?´ of `zou tokio hotel al in dat land zijn aangekomen of..´ xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    @ TOMxRAUWTCH
    je weet t niet.. weet jij wat er achter die glimlach van bill verborgen zit?
    en dat interview waarin hij zij dat hij zich ongelukkig voelt?
    en dan de verklaring dat hij na dat interview hilf mir fliegen schreef..
    je weet t niet. t kan toeval zijn...

    eerlijk gezegt denk ik niet dat ze zo eglukkig zijn..
    het lijkt me vreselijk om de hele tijd opgehemelt te worden door 483 fans die je niet eens kent =s

    Wat zou ik doen, euhmm...... geen idee eigelijk wat zou je moeten doen als er iets met Bill gebeurt [of iemand anders] , en er zou iets met hem gebeuren , zovaak mogelijk bij hem zijn en vertellen dat zm égt niet de beste optie is om die problemen op te lossen.
    nou blij, al heb ik geen idee waarvoor je dit nodig hebt ;S


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    @tommieXboy
    en t kan ook GEEN toeval zijn.
    Misschien zijn we allemaal bezig Bill stukje voor stukje kapot te maken.
    Overigens denk ik dat we daar al lang mee begonnen zijn.


    Mew <3

    Goeie vraag eigenlijk;
    Waarom maken we dan Bill stuk als we zoveel van hem houden?


    Mew <3