• We vroegen ons af.. er zijn zoveel quizelt's dat je th kent, en dat je fav.bandlid [meestal bill] dan depressief is, je bent de enige die het weet en blabla.. zoals in alle quizen. stel nou dat het echt gebeurd. dat bill/tom/gustav/georg depressief is en misschien zelfswel zelfmoord wil plegen. jij kent ze, en alleen jij en de andere bandleden weten het. je móét ze helpen. als het niet snel beter met 'm gaat moet th stoppen, of nog erger, hij pleegt al zm voor er wat aan gedaan is. je mag het tegen NIEMAND vertellen! wat zou je doen?!
    aub serieus antwoord geven..
    [schrijf erboven wie je fav. bandlid is, en over wie je dus je antwoord schrijft]

    en ik denk ook al dat het telaat is om er nog wat aan te doen. we moeten NU gwn stoppen voor het te laat is.
    denk is goed na. bill kán niet zo gelukkig zijn als hij eruit ziet..
    stel je is voor dat iedereen jou helemaal geweldig vind en alles voor je over hebt. zelfmoord pleegt omdt hij/zij nooit een relatie met je zal krijgen etcetc.. word je daar gelukkig van?
    lijkt mij niet.. eigelijk.. volgemsij heeft t zelf een tegenovergestelde werking.
    je word er sad van.

    [Alissa]Tom,,
    En nujah was die depressief zou het beste wel zijn bij een sexuologe(ofzoiets xD)langs te gaan xD.-xxx-jes Alissatjhn!
    [Davina]Bill,,
    Als hij depressief was zou dus wel het beste zijn dat hij bij een psychiater langs gaat en zelf zou ik hem ook wel helpen,want Bill is nogal een gevoelig mensje he!Vielen Küssen Davina!

    sexuologe? wth.

    sexuologe? wth.

    @tomX..

    Ik weet het wel zeker.
    Bill is nou ook niet echt het persoon wat daar goed mee om kan gaan lijkt me.
    Plus dat 99% van de fans er verkeerd me omgaat.
    Dat zou mij persoonlijk breken.


    Mew <3

    @ TOMxRAUWTCH
    je weet t niet.. weet jij wat er achter die glimlach van bill verborgen zit?
    en dat interview waarin hij zij dat hij zich ongelukkig voelt?
    en dan de verklaring dat hij na dat interview hilf mir fliegen schreef..
    je weet t niet. t kan toeval zijn...


    ach ja,het zou wel erg zijn,moest een van hen depri worden. hopelijk doen dan die vervloekte sigaretten hun werk en hebben ze hierdoor wat minder stress (';


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    ach ja,het zou wel erg zijn,moest een van hen depri worden. hopelijk doen dan die vervloekte sigaretten hun werk en hebben ze hierdoor wat minder stress (';

    zoals MARRxTH al zegt.. de fans gaan er verkeerd mee om. 'OMG HET IS BILL EN BILL IS GEWELDIG EN BILL KAN ALLES EN IK GA MET HEM TRUOWEN' *flauwvalheid*
    bill is ook een mens. dan miss met een iets beter uiterlijk dan veel mensen en een goede stem. Hij is en blijft een MENS. niet een of andere god ofz..
    komop.. we zijn fan van een band, we zijn niet aanhangers van het tokiohoteldom.. -_-

    (...)
    zoals MARRxTH al zegt.. de fans gaan er verkeerd mee om. 'OMG HET IS BILL EN BILL IS GEWELDIG EN BILL KAN ALLES EN IK GA MET HEM TRUOWEN' *flauwvalheid*
    bill is ook een mens. dan miss met een iets beter uiterlijk dan veel mensen en een goede stem. Hij is en blijft een MENS. niet een of andere god ofz..
    komop.. we zijn fan van een band, we zijn niet aanhangers van het tokiohoteldom.. -_-


    Nouja, bijna wel, kbedoel, er is nu ook al het tokio hotel gebed.
    W-t-heck? O_O

    Tyf op joh, laat ze gewoon leven. =.='' [dat is tegen niemand specefiek bedoelt hoor ]


    Mew <3

    en eigenlijk.. heel ander onderwerp.. ik vind dat twincest gedoe ookmaar idioot.
    hoe moeten tomm & bil [tuurlijk tom met dubbel m en bill met 1 l xD] het wel niet vinden stel dat ze een x een twincest lezen o.O

    (...)
    zoals MARRxTH al zegt.. de fans gaan er verkeerd mee om. 'OMG HET IS BILL EN BILL IS GEWELDIG EN BILL KAN ALLES EN IK GA MET HEM TRUOWEN' *flauwvalheid*
    bill is ook een mens. dan miss met een iets beter uiterlijk dan veel mensen en een goede stem. Hij is en blijft een MENS. niet een of andere god ofz..
    komop.. we zijn fan van een band, we zijn niet aanhangers van het tokiohoteldom.. -_-


    inderdaad, als ik een meet and great zou winnen ofzo,zou ik rustig proberen te blijven. Overlaatst zag ik zo een filmpje,waar saki aan het uitleggen was tegen fans,die een meet and great wonnen en die na zijn uitleg naar TH mogt. dus saki zei ; vergeet niet te ademen,hou je energie over voor het concert,en denk er aan,het zijn normale mensen zo als jij en ik.

    saki,je hebt gelijk man xD Ik zou het inderdaad ook niet fijn vinden,als fans zelfmoord plegen voor me. Ik zou het zelfs krankzinnig vinden,en eerlijk gezegd is het ook wat zielig. Amen xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    en eigenlijk.. heel ander onderwerp.. ik vind dat twincest gedoe ookmaar idioot.
    hoe moeten tomm & bil [tuurlijk tom met dubbel m en bill met 1 l xD] het wel niet vinden stel dat ze een x een twincest lezen o.O


    Ik zou zó boos zijn weetje dat?
    Dat mensen dat, zónder toestemming van mij, schrijven!

    En als het niet waar is, is het zwaarbeligend dat mensen zulke dingen verzinnen.

    En als het wel waar is, is het beledigend om er een beetje je eigen leuke sexverhaaltje van te maken. =l


    Mew <3

    amen =]

    saki is en blijft heilig <3

    amen =]

    saki is en blijft heilig <3


    Dalijk wordt Saki depressief door alle sakicesten die er worden geschreven O_O xD


    Mew <3

    maar idd.
    ik bedoel.
    eigenlijk.
    nouja.
    nee klijk.
    *iemand komt niet uit zn woorden*

    alle fans enz die ZO overdreven doen enz die zouden eigenlijk gwn opgesloten moeten worden.
    bill zou voor een concert moeten gaan preken wat hij vind van overdreven fans,,
    of WEET IK VEEL o.O
    het is gwn niet leukmeer op deze manier -_-

    (...)

    Dalijk wordt Saki depressief door alle sakicesten die er worden geschreven O_O xD


    xD whah, Ja tegenwoordig vinden ze vanalles uit, Twincest,Band-cest,en ik denk zelfs dat ik ooit eens Nena-cest had gezien xD

    en over dat Twincest gedoe,dat zou ik ook niet fijn vinden. ik heb ook een tweeling broer,en als iemand me ooit zou zeggen dat 'ie mij en mijn broer nog samen ziet 'het' doen,dan word ik wel kwaad hoor! komaan dat is toch een van de ziekste dingen die je kan doen. een realtie met je tweeling broer..gezellig :S


    And all the girls in the front row scream your name.