• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    Ik heb echt geen idee hoor - maar zou het handig zijn als je zegmaar ook stories kan indelen in series? Want als je zegmaar een story af hebt en je wilt dan zegmaar een vervolgserie schrijven (denk dan aan bijv. Harry Potter, dat zijn meerdere boeken) dat je dan zegmaar een serie stories kan instellen.
    Lijkt mij wel handig....


    (^_^)

    ik heb ff een vraag...geen suggestie...maar aan welke suggestie wordt nu gewerkt...dat zou me namelijk wel interesseren...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    Dat spellingscontrole heb je sowieso al als je Google chrome hebt...

    Ik heb het ook in Firefox. En als je de spelling wil controleren kan je het ook altijd nog even in word plakken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Rooftops schreef:
    Dat je ook kan Nieuwste hoofdstukken kan bekijken en niet enkel Nieuwste Stories.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    zou het niet ook beter zijn als je mensen kunt blokeren hierop of kan dat al?


    Doel van het leven? Het bereiken van geluk en materiele rijkdom!

    * Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.

    nee dat vind ik niet zo'n leuk plan
    ik vind het proper en netjes zo'n gewoon leeg kader
    :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik weet niet of het al kan.
    maar anders; dat je een bericht naar alle mensen die een abo hebben kunt sturen.
    dat is erg handig om te zeggen bv:waarom het zo lang duurt

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 20:37 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Spellingscontrole hoeft toch niet meer? > Betareaders.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat je stories en quizzen in meerdere leeftijdsgroepen kan indelen bijvoorbeeld ook 14+


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat er onder 'Willekeurige Story' Komt te staan 'Voor jou geschikte Story.' En dat aan de hand van de soort stories die je leest, je een story voorgeschoteld krijgt. En dat je dan voortaan ook moet aangeven als je een story aanmaakt over welke beroemdheid het gaat, of juist niet.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Confused schreef:
    Ehmm.. Dat je helemaal (verplicht) moet invullen waarover het gaat en wat voor soort storie het is enzo. Want soms staat er maak maar gewoon, maar dat is f*cking vervelend. Omdat ik dan misschien pas in deel 20 achter kom dat de storie over CB gaat. Terwijl ik daar totaal niet van hou --'.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou t erg handig vinden als Stories ook een leeftijdscatagorie van 14+ hebben. I.p.v alleen 12+ en 16+.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Forlan schreef:
    Spellingscontrole hoeft toch niet meer? > Betareaders.

    Juist wel. Weetje hoe lang je moet wachten op een beta reader...


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Je kan je scherm al vergroten tijdens het lezen. Dan klik je rechtsonder op 100% (of hoeveel procent er ook staat bij jou) en dan kan je het vergroten.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    HeroineBill schreef:
    Dat er onder 'Willekeurige Story' Komt te staan 'Voor jou geschikte Story.' En dat aan de hand van de soort stories die je leest, je een story voorgeschoteld krijgt. En dat je dan voortaan ook moet aangeven als je een story aanmaakt over welke beroemdheid het gaat, of juist niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.