• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Je kan je scherm al vergroten tijdens het lezen. Dan klik je rechtsonder op 100% (of hoeveel procent er ook staat bij jou) en dan kan je het vergroten.

    Dat staat alleen bij Internet Explorer. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Harley schreef:
    Ik had gedacht dat als je jouw story inactief zet, dat er dan een mail naar de personen gaan die een abo hebben. En dat je dan ook een reden kan invullen waarom de story tijdelijk inactief zit, maar dit is natuurlijk vrijblijvend. En dan ook een mail als de story terug actief komt te staan? Veel gemakkelijk voor diegene die een abo hebben of zo :] .


    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik irriteer me er dood aan. Dan wil ik het verhaal verder gasan elzen omdat ik zo'n mailtje heb gehad van nieuw hoofdstuk. Is hij geinactiveerd..


    Ivar Oosterloo.

    Mijn verhalen maak ik in Word. Daar laat ik m'n tekst inspringen (ook wel bekend als tabs invoegen). Als ik de tekst dan naar Quizlet kopieer en het nieuwe hoofdstuk van de story activeer, verdwijnen de tabs. Spaties vóór de tekst helpt niet, die verdwijnen ook na het activeren.
    Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar het zou mooi zijn als spaties, tabs, inspringen e.d. blíjft werken als het op Quizlet staat. Het maakt m'n verhaal net even overzichtelijker dan het nu is. [Met 'enter' komt er weer een té grote ruimte tussen de alinea's, dus dat is wat mij betreft geen optie.]
    Xx


    FML

    Rooftops schreef:
    Dat je ook kan Nieuwste hoofdstukken kan bekijken en niet enkel Nieuwste Stories.

    SweetxLolita schreef:
    (...)
    Dat bestaat al.


    Life is hard and then we die

    Dutchess schreef:
    Mijn verhalen maak ik in Word. Daar laat ik m'n tekst inspringen (ook wel bekend als tabs invoegen). Als ik de tekst dan naar Quizlet kopieer en het nieuwe hoofdstuk van de story activeer, verdwijnen de tabs. Spaties vóór de tekst helpt niet, die verdwijnen ook na het activeren.
    Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar het zou mooi zijn als spaties, tabs, inspringen e.d. blíjft werken als het op Quizlet staat. Het maakt m'n verhaal net even overzichtelijker dan het nu is. [Met 'enter' komt er weer een té grote ruimte tussen de alinea's, dus dat is wat mij betreft geen optie.]
    Xx

                Je kunt hier ook met tab's werken hoor (;
    b]tab[/b -t maar dan zonder spaties natuurlijk ;')

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 16:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
                Je kunt hier ook met tab's werken hoor (;
    b]tab[/b -t maar dan zonder spaties natuurlijk ;')


    Oh echt? Tnx, ik ga het meteen uitproberen (:

    Edit: Yes, het is gelukt! Ik ben weer helemaal gelukkig, haha (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 20:16 ]


    FML

    jaa, dat je abo's kan verwijderen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    H

    eroineBill schreef:
    Dat er onder 'Willekeurige Story' Komt te staan 'Voor jou geschikte Story.' En dat aan de hand van de soort stories die je leest, je een story voorgeschoteld krijgt. En dat je dan voortaan ook moet aangeven als je een story aanmaakt over welke beroemdheid het gaat, of juist niet.


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Dat je plaatjes tussen je tekst kan zetten in plaats van alleen er boven


    'Why shouldn't truth be stranger than fiction? Fiction, after all, has to make sense' - Mark Twain

    Dat van gemiddeld aantal woorden per story vind ik een beetje onnodig, dat kies je toch zelf?

    Volgens mij zou het handig zijn als je je story zeg maar zou kunnen overdragen aan iemand anders.
    Bvb, je bent een story bezig - of hij is gewoon uit- maar je kan/wil er niet meer aan verder doen. Dan is dat aan de ene kant toch wel jammer.
    Dan zou het toch makkelijk zijn als je met iemand kunt overeenkomen dat de story op zijn/haar profiel komt zonder dat hele kopie-gedoe.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Oh en een filter lijkt me ook wel wat. Zodat je verhalen die je niks zeggen kan blokkeren. Ik kan me best wel inbeelden dat er mensen zijn die gek worden van het hele tokio hotel, justin bieber en taylor lautner gedoe.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.

    Dat kan. Als je rechtonderin kijkt, zie je 100%, en dat kun je veranderen naar 150/200/400? Of zie ik het nou verkeerd?


    Destroy what destroys you.

    MiryCullen schreef:
    Dat je plaatjes tussen je tekst kan zetten in plaats van alleen er boven

    dat kan hoor. gewoon


    Hope goes lost but never dies.