• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    SoulEater schreef:
    Weet je waar ik me behoorlijk aan stoor bij de stories?
    Als ik iets aan wil passen moet ik eerst naar mijn stories,
    dan naar een story, dan details etc.
    Het is best een omweg..
    Is het niet handiger dat als je je eigen hoofdstuk leest dat
    er een knopje met wijzigen komt? Net zoals op het forum
    bij je eigen forumberichtjes..?


    Amen!
    Helemaal mee eens. Dan lees ik alles nog een keer over en dan zie ik een spelfout ofso, moet ik helemaal naar mijn stories - story aanklikken - details - hoofdstuk aanpassen.. als het mijn story is, is het toch handig dat ik die meteen kan veranderen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zoekopties:
    Dat je in dat tabdingetje stories ook kan klikken op;
    Populaire stories..

    En dan krijg je lijst met eerst de top 5 maar dan zo door.
    Tot bijv. 50 ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien een zoekfunctie voor verschillende genre's?


    Ik ben gemeen xoxo

    Misschien dat je meteen kan aanpassen? Bijv. dat als je je eigen hoofdstuk elest dat er ook zo'n tekentje staat zoals bij je berichtne dat je aan kan passen?

    Want nu moet je eerst naar stories, dan details dan hoofdstukken.. Hele omweg, soms heel storend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind dit eigenlijk wel belachelijk:
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    Je kunt zelf toch bepalen hoeveel woorden je doet? Want ik vind het echt bélachelijk dat je bv één woord te kort komt, en het hoofdstuk daarom niet opgeslagen word.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet niet of dit hier al staat... Maar dat je per story kan aanvinken of je ze zichtbaar kan zetten voor mensen die niet ingelogd zijn op Q.


    Onnellissuus Maanpaossa

    Beleza schreef:
    Misschien een zoekfunctie voor verschillende genre's?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat je bladwijzers kan zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tragically schreef:
    Ik vind dit eigenlijk wel belachelijk:
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    Je kunt zelf toch bepalen hoeveel woorden je doet? Want ik vind het echt bélachelijk dat je bv één woord te kort komt, en het hoofdstuk daarom niet opgeslagen word.


    Het gaat er alleen maar om dat in de beschrijving jouw gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk staat. Niet dat je een gemiddeld aantal móet hebben.


    It ain't broke, so don't fix it.

    ThallieJJ schreef:
    Ik zou t erg handig vinden als Stories ook een leeftijdscatagorie van 14+ hebben. I.p.v alleen 12+ en 16+.


    Dat kun je toch ook gewoon achter de titel zetten....?

    -

    En toch zou ik graag willen dat er een aparte top 5 stories komt voor de fanfiction.


    Never say Never

    JuliusCeasar schreef:
    Dat je bladwijzers kan zien


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Spiritual schreef:
    Meer verschillende lettertypes


    26 - 02 - '16

    TroutyMouth schreef:
    Ik had gedacht dat als je jouw story inactief zet, dat er dan een mail naar de personen gaan die een abo hebben. En dat je dan ook een reden kan invullen waarom de story tijdelijk inactief zit, maar dit is natuurlijk vrijblijvend. En dan ook een mail als de story terug actief komt te staan? Veel gemakkelijk voor diegene die een abo hebben of zo :] .


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Endure schreef:
    Misschien dat je meteen kan aanpassen? Bijv. dat als je je eigen hoofdstuk elest dat er ook zo'n tekentje staat zoals bij je berichtne dat je aan kan passen?

    Want nu moet je eerst naar stories, dan details dan hoofdstukken.. Hele omweg, soms heel storend.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik weet niet of jullie dit handig zullen vinden, maar... Regelmatig is het zo dat ik veel hoofdstukken op onactief heb staan en elke week er een aantal activeer. Maar wanneer ik een week te druk bezig ben, kan ik dat dus niet doen. Misschien zou het daardoor handig zijn om per hoofdstuk in te stellen wanneer het hoofdstuk zich automatisch activeerd, zodat je er zelf niet meer aan hoeft te denken? Ik weet wel nog of het mogelijk is zoiets te doen en of jullie het overbodige luxe zouden vinden, maar ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn xd.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.