• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    cesarlover schreef:
    Dat van gemiddeld aantal woorden per story vind ik een beetje onnodig, dat kies je toch zelf?


    Ik ben het hier helemaal mee eens, ik vind niet dat er nu een Max. aantal woorden moet zijn voor een hoofdstuk, daar kiest de schrijver zelf voor.

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Dat staat alleen bij Internet Explorer. (:


    Je kunt volgens mij bij elke inzomen hoor :P Gewoon ctrl + scroller :D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 20:06 ]


    I can. But i won't

    Het zou euk zijn als je je de tekst ook profecioneler kon opmaken met allerlei soorten lettertype

    XOXOXO


    love is a rollercoaster you just have to ride it

    dat je kan chatten met andere


    ask no miracle, be a miracle!

    MysteryTales schreef:
    Oh en een filter lijkt me ook wel wat. Zodat je verhalen die je niks zeggen kan blokkeren. Ik kan me best wel inbeelden dat er mensen zijn die gek worden van het hele tokio hotel, justin bieber en taylor lautner gedoe.

    Dat komt er niet. Er is vroeger op Q een TH-filter geweest, maar die zorgde er voor dat Q ontzettend traag werd, dus is de filter verwijderd waardoor de site weer sneller ging. Dus zal zo'n filter er niet meer komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ahzo ^^.
    Ik zou het handig vinden om de volgorde van je uitkomsten ook te kunnen bepalen. Want ik typ ze wel altijd in de volgorde maar soms worden ze om een of andere gare reden toch nog door elkaar gehaald. Dit klinkt misschien dom maar zo ben ik :$.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Harley schreef:
    Ik had gedacht dat als je jouw story inactief zet, dat er dan een mail naar de personen gaan die een abo hebben. En dat je dan ook een reden kan invullen waarom de story tijdelijk inactief zit, maar dit is natuurlijk vrijblijvend. En dan ook een mail als de story terug actief komt te staan? Veel gemakkelijk voor diegene die een abo hebben of zo :] .


    Alleen maar tranen van geluk

    cutePIE schreef:
    Het zou euk zijn als je je de tekst ook profecioneler kon opmaken met allerlei soorten lettertype

    XOXOXO


    Dat kan al er staat rechts boven het schrijfvak van je hoofdstuk een speciaal kliksysteem waar je een type kan kiezen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Meer verschillende lettertypes


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    SHANNIExLOU schreef:
    Ik heb echt geen idee hoor - maar zou het handig zijn als je zegmaar ook stories kan indelen in series? Want als je zegmaar een story af hebt en je wilt dan zegmaar een vervolgserie schrijven (denk dan aan bijv. Harry Potter, dat zijn meerdere boeken) dat je dan zegmaar een serie stories kan instellen.
    Lijkt mij wel handig....


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Het zou handig zijn dat we de volgorde van hoofdstukken kunnen aanpassen niet door elke keer die cijfertjes in te vullen, maar ze te kunnen verslepen met de muis. Als dat mogelijk zou zijn, tenminste.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Weet je waar ik me behoorlijk aan stoor bij de stories?
    Als ik iets aan wil passen moet ik eerst naar mijn stories,
    dan naar een story, dan details etc.
    Het is best een omweg..
    Is het niet handiger dat als je je eigen hoofdstuk leest dat
    er een knopje met wijzigen komt? Net zoals op het forum
    bij je eigen forumberichtjes..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rooftops schreef:
    Dat je ook kan Nieuwste hoofdstukken kan bekijken en niet enkel Nieuwste Stories.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    -

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 15:02 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat je je story een soort van kan blokkeren voor bepaalde mensen of vrienden, dat hun het niet kunnen lezen:D


    Don't change your lifestyle, when life change you.