• Volgens mij denkt mijn lerares biologie dat ik PGDnos heb. Of hoe je dat zo schrijft. >.< Dat is een soort stornis waarbij je een slechte concentratie hebt en slecht contact maakt met andere en niet met de grote groepen meeloopt. :S
    WTF zij houd mij echt in de gaten ensow en komt ze aan de eind van de les naar me toe om te vragen of ik problemen had. Zij is echt een eng mens
    O.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    engig e_O


    I build a house for your bones!

    PDD-nos. :)
    Misschien moet je het er eens met je ouders over hebben?

    Wie weet heb je het, ach leraren, stuk voor stuk rare mensen.


    Together alone.

    me broertje heeft t ook en t is kut.


    Its Now or Never. <3

    Mijn broertje heeft dat ook. Zo'n week of drie geleden vastgesteld. En dat is zielig:(
    Maar hij is een soort Einstein en dat compenseert het schijnbaar.
    Ik weet er niet veel van, maar het is zoiets dat je met heel veel mensen om je heen je je niet lekker voelt, je niet weet wat je moet doen en die shit.
    Eén op één of met maar een paar mensen, kun je je dan wel gewoon goed concentreren.
    Maar, meestal hebben mensen met PDD-nos geen grote vriendenkring, maar meestal maar één of twee hele goeie vrienden.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    min vader denk dat ik ook zo iets heb ik moet daar een test over gaan doen en dat wil ik niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Het is PDD-Nos en op zich vrij gemakkelijk mee te leven. Ligt eraan welke 'graad' je hebt. Het is ook vrij lastig te constateren bij mensen...


    No growth of the heart is ever a waste

    PDD-nos dat heeft mijn broertje ook, het is een soort autisme.

    en als ik jou verhaal zo lees denk ik eerlijk gezegd niet dat je autistisch bent ofzo dus.. Maar dat is natuurlijk niet zo via een berichtje te constateren^^
    en je concentratie probleem kan je hebben als je ADD hebt [heb ik waarschijnlijk ook] dat is ADHD zonder het drukke, dus alleen een concentratie probleem. En als je een contactstoornis heb kan het ook het Asperger's syndroom zijn. Dat heeft Bill Gates [de maker van de computer] ook :] goh misschien moet ik toch maar psycholoog worden fzo? 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat heb ik ook. en het is opzich best wel kut. mensen constateren het ook pas heel laat. ik was 14 toen ze erachter kwamen.

    maar als je denkt dat je het niet hebt, gewoon niks op uitdoen. :]

    x


    B; Loving you is like suicide.

    Mijn broertje heeft dat ook, samen met adhd en hoogbegaafdheid. zwáar irritant soms, maar het is echt zielig.
    Ik denk eigenlijk niet dat je daar last van hebt als alleen die lerares dat op merkt, meestal merk je dan op de basisschool al dat je 'anders' bent.

    Ik heb het ook,
    bij my is het geconstateerd op mijn 6de
    het is bij my dat ik:
    - Snel boos wordt


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    huh wat is et dan precies ken iemand et me goed uitleggen>??