• Als dit al bekent was mag er een slotje op dit topic.
    Ja LAOT stopt met TH stalken, dat zeggen ze hier.
    En nou maar hopen dat dit gemeend is en dat ze erg echt mee kappen, beter voor hun, beter voor TH en ook een beetje voor ons (i.v.m het album). Nou allemaal duimen dat dit waar is!

    Xx. Anouk <3


    -

    Wel, ik hoop het voor hun dat ze zich aan hun woord houden!(want waar dii mee bezig waren was gewoon ziek!) Anders krijgen ze een hele generatie Th-fans op zich af! xD Gnagna


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    xForgotten schreef:
    Wel, ik hoop het voor hun dat ze zich aan hun woord houden!(want waar dii mee bezig waren was gewoon ziek!) Anders krijgen ze een hele generatie Th-fans op zich af! xD Gnagna

    Ahg ja,iets zeggen is makkelijk en dat kan iedereen hé,maar dat na komen dat is iets helemaal anders ^^ maarja,het is inderdaad te hopen dat ze hun eindelijk gerust laten. Ik snap niet dat die meiden dat gewoon niet beu worden Oo!

    Ik geloof er niets van.
    Denken jullie écht dat ze nu opeens stoppen? Ze schijten in hun broek voor de media en weet ik wel wat. Ze gaan nu júist door. Duh? Ze kondigen hun daden niet meer aan.


    -

    Ik denk dat als LAOT niet gaat stoppen, ze idd gestalked gaan worden door TH-fans, of lastig gevallen worden igg. Dan hoop ik dat hun, hun ergste nachtmerrie worden!


    -

    als ze dat nie menen vermoord ik die wijven

    Alsof je dat echt gaat doen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geloof er geen kut van.
    Ze zijn gewoon damn bang van de fans die hen nu willen uitmoorden. Ze houden zich even stil, en dan weer doorgaan. Wedde.

    Cherished schreef:
    Geloof er geen kut van.
    Ze zijn gewoon damn bang van de fans die hen nu willen uitmoorden. Ze houden zich even stil, en dan weer doorgaan. Wedde.

    Ja of (zoals ik denk) dat ze zelf zielig gaan liggen doen en dat hun de slachtoffer rol gaan spelen terwijl dat eigenlijk TH is.


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ja of (zoals ik denk) dat ze zelf zielig gaan liggen doen en dat hun de slachtoffer rol gaan spelen terwijl dat eigenlijk TH is.

    Ja, dat doen ze al sinds Tom die ene een beuk gaf.
    Trieste shit O.o

    Gelukkig..
    Was bijna van plan om hun te stalken --'


    ×Bury all your secrets in my skin×

    JOYCESTYLE schreef:
    Het is te hopen.

    oo als ze niet stopten dan zorgde ik ervoor dat ze stopten met stalken.

    Nu hopen dat het waar is, al denk ik van niet..


    -

    Oghh wat jammer dat we onze franse schoonheden niet meer zien (huil)

    *kots* *kots* *Daag Nazi met loempiaatjes* *kots*


    ...

    wel goed, nu hopen dat het echt zo is
    en dat ze hun nu niet meer stalken


    One Day you'll remember me...