• Als dit al bekent was mag er een slotje op dit topic.
    Ja LAOT stopt met TH stalken, dat zeggen ze hier.
    En nou maar hopen dat dit gemeend is en dat ze erg echt mee kappen, beter voor hun, beter voor TH en ook een beetje voor ons (i.v.m het album). Nou allemaal duimen dat dit waar is!

    Xx. Anouk <3


    -

    Ja, had het ook al gelezen enz..
    Maar eerst zien en dan geloven zekr?
    Die kan je niet echt vertrouwen en geloven.. Voor alles wat ze hebben gedaan hebben ze uitvluchten gezocht of gewoon alles verdraaid..

    ik geloof het niet, maar als ze door gaan krijgen ze toch spijt..

    als ik de reactie's zie van fans zijn ze allemaal boos op hun, dus eigelijk is het hun keuze

    x

    Hopelijk, want ik vind dii eng. oÔ


    If music be the food of love, play on!

    mja, waarom hebben ze dan dat contract van die advocaat niet getekend?
    ze zijn gewoon bang voor het gerecht.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik mag het hopen voor ze, maar wat kunnen wij tegen hen doen? Ze menen hier vast niets van...

    Eerst zien, dan geloven. Dus, afwachten.


    You'll never dream alone. <3

    Cherished schreef:
    Geloof er geen kut van.
    Ze zijn gewoon damn bang van de fans die hen nu willen uitmoorden. Ze houden zich even stil, en dan weer doorgaan. Wedde.
    Idd, ze gingen andreas ook nog doodrijden, dat zullen ze vast niet staken, die gestoorde wijven kennende.. >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoop echt dat ze er mee stoppen ^^
    Maar of het waar is voor ons een vraag en voor hun een weet ;) xD


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Idd, ze gingen andreas ook nog doodrijden, dat zullen ze vast niet staken, die gestoorde wijven kennende.. >.>

    Gingen ze Andreas ook nog doodrijden >< dat wist ik helemaal niet.. waar heb je dat gelezen..??


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    NatalieRadke schreef:
    (...)
    Gingen ze Andreas ook nog doodrijden >< dat wist ik helemaal niet.. waar heb je dat gelezen..??
    Doodrijden is een groot woord, maar ze gaan hem wel ondersteboven rijden ja. Althans dat is de bedoeling.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik haat die stalkers. Wat een aandacht-zoekende rotmensen.


    DARE TO LOVE <3