• Idee, misschien kunnen we dat in 1 topic proppen. Dat je daar wat ideetjes neerplant, en dat anderen daar dan op stemmen. Hoe je stemt doe je dan alsvolgt;
    @(oude username) = (stem nieuwe username)
    en dan een hele lijst.
    Is misschien niet zo overzichtelijk, maar straks staat het forum vol met 'ik wil een nieuwe username! hier kiezen'
    ander idee;
    apart subforum, en ervoor zorgen dat het niet in de actieve topics staat.
    just an idea.


    Life is hard and then we die

    Hmm, misschien wel loik, maar dan gaat volgens mij alles door elkaar staan...

    I agree, ik wordt een beetje gek van al die topics. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, niemand gaat dart overzien denk ik.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nog even en we kunnen daar een apart forumdeel van maken :S
    Goed idee (Y)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Prodigy schreef:
    Hmm, misschien wel loik, maar dan gaat volgens mij alles door elkaar staan...


    rules don't stop me

    Kun je dan niet beter een nieuw Forumding maken?
    Net als stamcafé! -,Kan niet op de naam komen,-

    x


    everything, in time

    @Lena
    dat is natuurlijk nog handiger,
    maar dan liever niet dat het in het actieve gedeelte komt, dat is zo irritant en dan heeft het nog geen zin.
    Tis maar een ideetje =']


    Life is hard and then we die

    Een nieuw subforum zou handig zijn, ja :)


    Let the Night embrace you

    Ik snap trouwens helemaal niet waarom mensen hulp nodig hebben van anderen om een naam te kiezen. Kies wat je leuk vindt en laat niet anderen mensen kiezen. En anders vraag je op msn aan iemand wat die erover denkt. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    uhu, maar dit topic moet naar suggesties gegooit worden geloof ik.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Tegen


    All was well.

    @Lies:
    ik ben sowieso tegen het veranderen van je username, ik vind het schijtirritant, en weet niet meer wie, wie is. maar oke, daar kan ik mee leven. echter vind ik het nog irritanter dat mensen allemaal "hulp" nodig hebben. ik weet dat als ik het irritant vind ik er gewoon niet op moet klikken, doe ik ook niet, maar ze overspoelen het forum, en straks komen de interessante forums zo niet meer aan bod, en dat zou zonde zijn
    @Geke: zou zomaar kunnen ja XD


    Life is hard and then we die

    Liess schreef:
    Ik snap trouwens helemaal niet waarom mensen hulp nodig hebben van anderen om een naam te kiezen. Kies wat je leuk vindt en laat niet anderen mensen kiezen. En anders vraag je op msn aan iemand wat die erover denkt. ><

    Niet iedereen heeft mensen van Quizlet op msn. ^^

    PUKKELxDING schreef:
    @Lies:
    ik ben sowieso tegen het veranderen van je username, ik vind het schijtirritant, en weet niet meer wie, wie is. maar oke, daar kan ik mee leven. echter vind ik het nog irritanter dat mensen allemaal "hulp" nodig hebben. ik weet dat als ik het irritant vind ik er gewoon niet op moet klikken, doe ik ook niet, maar ze overspoelen het forum, en straks komen de interessante forums zo niet meer aan bod, en dat zou zonde zijn
    @Geke: zou zomaar kunnen ja XD

    Nu wordt het forum ermee overspoeld, ja ook door mij, maar dat is maar af en toe.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Niet iedereen heeft mensen van Quizlet op msn. ^^
    Het hoeven toch geen mensen van quizlet te zijn? Al is het je moeder.


    Life is hard and then we die