• Idee, misschien kunnen we dat in 1 topic proppen. Dat je daar wat ideetjes neerplant, en dat anderen daar dan op stemmen. Hoe je stemt doe je dan alsvolgt;
    @(oude username) = (stem nieuwe username)
    en dan een hele lijst.
    Is misschien niet zo overzichtelijk, maar straks staat het forum vol met 'ik wil een nieuwe username! hier kiezen'
    ander idee;
    apart subforum, en ervoor zorgen dat het niet in de actieve topics staat.
    just an idea.


    Life is hard and then we die

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nu wordt het forum ermee overspoeld, ja ook door mij, maar dat is maar af en toe.
    Toch is het overzichtelijker en handiger omdat het vaker gebeurt.


    Life is hard and then we die

    Ik vindt het ook irritant dat ze er 'hulp' bij nodig hebben. Ik zie liever de interessantere topics terugkomen dan deze onzin-topics.

    En daarnaast hóeft het niet op msn. Er zijn genoeg andere manieren zoals privéberichten, gastenboekberichten, etc. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tegen,
    Ze hadden er eens een apart topic voor. Maar niemand kijkt daarin. En ik heb maar ong. 3 á 5 topics daarover gezien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als er al een apart topic voor was, hadden ze het lekker daarin moeten zetten. En daarnaast, ik zie er genoeg topics van over die nieuwe usernamen. En 3 á 5 vindt ik alsnog veel, als je nagaat dat er op pagina maar zo'n 10/15 topics passen. Dus zo'n beetje de helft.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.