• Wie zijn hier Harry Potter fan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het zal allemaal wel ...

    ik ook


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    ikkuh!!! ik had nr 7 al in het engels gelezen, maar nu zit iedereen er ineens over te praten omdat de nederlandse uit is... ik wist allang hoe het afliep XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (Y) Voor deze ene keer ben je goed bezig, Lucius (Y)(Y)(Y)

    Potter moet echt eens een bezoekje aan de plastische chirurg brengen.

    Mijn gedachten zijn niet voor Potters kleine, dooie, afgestorven hersencelletjes bestemd

    (6)(6)(6)(6)(6)

    Dan moet jij maar eens ophouden met je gedachten verdelen he xD
    En die plastische chirurg kan jij beter gebruiken, kun je tenminste een neus aanzetten XD
    mwuahaha.
    xx

    whaha!! ja klopt!! laat dan oog meteen je oog laseren en haarimplantaten zetten... :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jam
    Jam 2

    Idd, of koop een pruik!

    ik ben Malfidus fan, de hele familie, en Sneep die vink ook gaaf.. en sirius dies ook wel gaaf...

    sirius is vet!! ^^ en malfidus oowk wel ^^ sneep vin ik een lul, maar wel een schat (:8 jah dat klopt XD de fans hier weten wat ik bedoel XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik:D maar ik vind bellatrix het beste:D (maar harry enz vind ik ook wel goed ohr;))
    Ik had deel 7 ook al in het engels gelezen en ik mocht niks zeggen tegen iedereen en nu praten ze er zelf over:P maar nu kan ik wel meepraten;)

    IKKUH!!!!!!!!:p(h) I (h) HARRY POTTER!!!!!


    bla bla bla

    Myy.
    Enn
    khad een vraag Het (pc) spellke van harry potter en de orde van de feniks.
    heeft iemand van julie da . ?
    Zo jha ik zit zo bij level 1 (als da levels zijn) Ma ik zit vast bij de taak van professer sneep.
    Ge moe zo in de bib zijn om een boek te vinde ma da is daar nie en ik we echt nie wa doen.
    We iemand hoe da moe ??
    x

    k vind ze wel goe
    de films he en boeken natuurlijk


    Live life limitless.

    Myy.
    Enn
    khad een vraag Het (pc) spellke van harry potter en de orde van de feniks.
    heeft iemand van julie da . ?
    Zo jha ik zit zo bij level 1 (als da levels zijn) Ma ik zit vast bij de taak van professer sneep.
    Ge moe zo in de bib zijn om een boek te vinde ma da is daar nie en ik we echt nie wa doen.
    We iemand hoe da moe ??
    x



    k hebde op de playstation en euh k weet nu effe ni meer wa ge moe doen effe denken das in t achterste deel volgens mij wel je moet alle rekken af gaan en daar zou da moeten tussen steken volgens mij, of was da een ander boek, nee zeker achteraan ergens in de bib


    Live life limitless.

    HP - FAN AANWEZIG :)


    007

    Ik ben ook fan :) Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..