• Wie zijn hier Harry Potter fan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ben ook fan :) Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..


    k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t ni


    Live life limitless.

    Ik ben ook fan :) Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..


    k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t ni


    Nee, volgens mij ging ze daar niet meer mee door. Ze heeft geloof ik wel nog een proloog een gemaakt, wat er met Harry gebeurde, voordat hij naar Zweinstein ging, maar dat was voor een goed doel. Weet niet of dit klopt hoor.

    Harry Potter????


    Draco Malfidus!!(H):P
    GhheXD


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Ik ben ook fan :) Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..


    k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t ni


    Nee, volgens mij ging ze daar niet meer mee door. Ze heeft geloof ik wel nog een proloog een gemaakt, wat er met Harry gebeurde, voordat hij naar Zweinstein ging, maar dat was voor een goed doel. Weet niet of dit klopt hoor.


    dat kan ook, ma ze had er nog iet van geschreven, ni da t uit gebracht ging worden da weet k ni ma ze had nog iet geschreven

    en mensen k vind harry potter zelf ook ni de schoonste zene, van uit de serie he en de coolste ook ni


    Live life limitless.

    Ikkah, :D


    Get back motherfuckerz'

    JAAAAAAAA:D


    bla bla bla

    Fan is een groot woord maar ik heb de boeken wel gelezen ^^.
    Normaal lees ik nooit boeken en deze las ik in 3 dagen uit Ö.

    Myy.
    Enn
    khad een vraag Het (pc) spellke van harry potter en de orde van de feniks.
    heeft iemand van julie da . ?
    Zo jha ik zit zo bij level 1 (als da levels zijn) Ma ik zit vast bij de taak van professer sneep.
    Ge moe zo in de bib zijn om een boek te vinde ma da is daar nie en ik we echt nie wa doen.
    We iemand hoe da moe ??
    x



    k hebde op de playstation en euh k weet nu effe ni meer wa ge moe doen effe denken das in t achterste deel volgens mij wel je moet alle rekken af gaan en daar zou da moeten tussen steken volgens mij, of was da een ander boek, nee zeker achteraan ergens in de bib



    das waar, enne ben ook 'min of meer' fan, vind volli nog altijd de coolste

    en sneepje ook :D

    lies


    everything you imagined, and more...

    Ik ben ook fan :) Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..


    k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t ni


    Nee, volgens mij ging ze daar niet meer mee door. Ze heeft geloof ik wel nog een proloog een gemaakt, wat er met Harry gebeurde, voordat hij naar Zweinstein ging, maar dat was voor een goed doel. Weet niet of dit klopt hoor.


    jah maar het kon zijn da ze binnen 10 jaar wel verder ging

    da zei ze: "als ik verder ga zal dat pas over een goeie 10 jaar zijn "
    aloewel ik denk da ze da ni over hr hart zal krijgen! ma jah dan kan je blijven verzinnen en blijven verzinnen e

    lies XD


    everything you imagined, and more...

    hier (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik (A)(H)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik niet! x


    ' Yes, music is the new religion_

    Ik ben geen fan.
    Ik haat de boeken en de films.
    (A)
    xx <33


    AAP

    Als Bill erin zou meespelen zou ik fan worden van Bill :D


    rules don't stop me

    I suport Viktor Krum
    Sirius=socewl
    Fred en geroge rocken me socken
    Ik steun de weerwolven (Go Remus)
    En ik vind tops wel cool


    Legolas and his Heterosexual Life Partner Gimli