• kiekeboe >.<




    wat vinden jullie van internetverkering?


    X.x


    balub ^^.

    ik snap zowie zo niet waar jullie probleem om maken ik vraag gwn iets en jullie maken probleem van van zijn uiterlijk dat hij neit op een gewoon meisje neemt OFZO XD jullie kennen em ni beter als mijXD amar ok lekker boeien heb geen zin om hier ruzi over te maken :X


    balub ^^.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Misschien is dat hem nou juist?
    Óf hij heeft je in de maling genomen, wat me nogal sterk lijkt aangezien je beweert hem te hebben gemeet,
    Óf je bent zo'n zielig persoon die loopt te faken met vriendjes, puur om aandacht te krijgen.
    Maar ja, iedereen heeft zijn reden om aandacht te zoeken.

    Óf het is iemand die op hem lijkt XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Óf het is iemand die op hem lijkt XD

    Stiekem ben ik het gewoon. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap niet dat je kunt zeggen dat je hem gemeet hebt. Je ziet hem overal, op iedere site, opduiken. Dus heel echt kan hij niet geweest zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien is dat hem nou juist?

    Óf hij heeft je in de maling genomen, wat me nogal sterk lijkt aangezien je beweert hem te hebben gemeet,

    Óf je bent zo'n zielig persoon die loopt te faken met vriendjes, puur om aandacht te krijgen.

    Maar ja, iedereen heeft zijn reden om aandacht te zoeken


    ik ben neit zo iemand die om aand8 vraagt ofzo en dat zul je wel merken als je me beter kent ofzo
    en als ik om aand8 vraag dan doe ik dat niet door optesgeppen over een persoontje ofzo dan doe ik meestal wel hyper ..end at ben ik ni vaak


    balub ^^.

    samuraiCynn schreef:
    ik snap zowie zo niet waar jullie probleem om maken ik vraag gwn iets en jullie maken probleem van van zijn uiterlijk dat hij neit op een gewoon meisje neemt OFZO XD jullie kennen em ni beter als mijXD amar ok lekker boeien heb geen zin om hier ruzi over te maken :X

    We denken heus niet dat hij niet met een meisje zou nemen. Maar je faket het hele gedoe gewoon. Die foto kan je binnen een aantal seconden al op google vinden, en het lijkt me sterk dat zo'n gast met iemand op msn gaat nemen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jongens, dat ie fake is weten we allemaal maar kunnen we alsjeblieft ontopic blijven? en topic starter, ze beschermen je alleen maar.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Stiekem ben ik het gewoon. X:

    OW MY GAWD.
    I WANT TO SEE YOU 2.
    DUDE, dan wil ik met jou internet verkering x3 Dan kan ik het aan IEDEREEN vertellen XD

    ff ontopic: Hij heeft je gewoon in de maling genomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Umbrageous schreef:

    We denken heus niet dat hij niet met een meisje zou nemen. Maar je faket het hele gedoe gewoon. Die foto kan je binnen een aantal seconden al op google vinden, en het lijkt me sterk dat zo'n gast met iemand op msn gaat nemen.


    ik heb gwn een plaatje op google op gezogt die op hem leek...


    balub ^^.

    samuraiCynn schreef:
    (...)

    ik ben neit zo iemand die om aand8 vraagt ofzo en dat zul je wel merken als je me beter kent ofzo
    en als ik om aand8 vraag dan doe ik dat niet door optesgeppen over een persoontje ofzo dan doe ik meestal wel hyper ..end at ben ik ni vaak

    Ik ben geen mens. Maar dat zul je wel merken als je me beter kent ofzo.
    Maar ok OT dan, ik ben er nog steeds tegen. Je kent de persoon niet, mensen zijn via internet meestal anders dan normaal zeg maar.
    Om het dan nog niet over van die vieze pedo's te hebben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    EN het is al een paar jaar geleden dus wat zeuren jullie...-.-' toen was ik nog veel jonger dus so what iedereen maakt wel eens fouten of watdanook


    balub ^^.

    Moet ik het nog een keer vragen? (krul)

    samuraiCynn schreef:
    (...)

    ik heb gwn een plaatje op google op gezogt die op hem leek...

    Dom dus, want nu gelooft niemand je. Je had gewoon geen plaatje erbij moeten zetten, want nu vind iedereen je zielig omdat je zei dat híj (van het plaatje) met je had. Je had gewoon eerlijk moeten zeggen dat het iemand is die op degene van het plaatje lijkt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik vind internetverkering het lang niet halen bij echte verkering. je moet elkaar toch wel aan kunnen raken? ôo okay, leuke gesprekken zijn leuk, maar dat is lang niet alles. nop, ik zou het eerder in rl zoeken. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lovejoy schreef:
    Moet ik het nog een keer vragen? (krul)

    Zelf wel ontopic blijven héeeee x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3