• kiekeboe >.<




    wat vinden jullie van internetverkering?


    X.x


    balub ^^.

    samuraiCynn schreef:
    EN het is al een paar jaar geleden dus wat zeuren jullie...-.-' toen was ik nog veel jonger dus so what iedereen maakt wel eens fouten of watdanook

    Je gooit er nu wel nog veel nieuwe dingen aan toe moet ik zeggen. Maar so what, i shut my mouth.
    OT: Ik blijf er tegen. Ik wil niet plots oog in oog staan met een vieze pedo, die zich uitgaf mijn internetvriendje te zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    sorry dat goed maar plzz hou op met dat gelul want ik weet de waarheid wel beter en met pedo praat me er niet over want ben zelf bijna verkr8 door me zwager! en dan kunnen jullie allemaal gaan zeiken dat allen fake is wat ik zeg dpe je best ik weet beter van wat er in mijn leven gebeurt!


    balub ^^.

    omg.
    mensen.
    take it easy en laat het rusten.
    wat maakt het uit joh?
    als zij internetverkering neemt, neemt ze dat.
    tadaaam, problem solved.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geesh, wat een geruzie van een nepfoto tot verkrachting... Hilarisch gewoon xD
    Mensen, ik adviseer om met dit gelul in de ruimte op te houden want het heeft toch geen nut. Tenzij jullie het doen om mij te vermaken, dan mag je verder gaan. (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    xLoveIsDeadx schreef:
    omg.
    mensen.
    take it easy en laat het rusten.
    wat maakt het uit joh?
    als zij internetverkering neemt, neemt ze dat.
    tadaaam, problem solved.

    Het gaat niet om de internet verkering. Het gaat om het faken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    julie mogen allemaal naar me toekomen en bewijs te zien doe je best


    balub ^^.

    samuraiCynn schreef:
    sorry dat goed maar plzz hou op met dat gelul want ik weet de waarheid wel beter en met pedo praat me er niet over want ben zelf bijna verkr8 door me zwager! en dan kunnen jullie allemaal gaan zeiken dat allen fake is wat ik zeg dpe je best ik weet beter van wat er in mijn leven gebeurt!

    als dat van die verkrachting echt is dan vind ik het nogal raar dat je het zomaar even hier zegt alsof het niks is. ôo


    -

    ONtopic blijven.
    - ik mats jullie.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Het gaat niet om de internet verkering. Het gaat om het faken.

    daar zou ik ook niet zo'n probleem van maken. als ze toegegeven heeft dat ze die foto van google heeft gehaald, is het toch allemaal gezegd en kun je het laten rusten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heb ook IV gehad maar vond et nix aan..bedoel als gewoon vrienden is het leuk maar met je vriendje moet je meer kunnen doen vind ik alleen dan kun je heewl close worden en een goede band krijgen met elkaar..
    heb nu echt een vriend voor 9 weken:) en tis met hem gewoon veel serieuzer als met mn ex..we zijn veel closer en kennen elkaaar 'echt':)


    Love makes you feel perfect :D

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    daar zou ik ook niet zo'n probleem van maken. als ze toegegeven heeft dat ze die foto van google heeft gehaald, is het toch allemaal gezegd en kun je het laten rusten?

    Daar gaat het ook niet om XD Ze zegt eerst dat ze met hem heeft, dan heeft haar vriendin die foto op internet gezet, dan heeft ze hem ook nog eens gemeet, en vervolgens heeft ze die foto gewoon van internet. Rara, wat klopt hier niet?

    En internetverkering is gewoon dom. Voor je het weet, heb je met een of andere pedo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Daar gaat het ook niet om XD Ze zegt eerst dat ze met hem heeft, dan heeft haar vriendin die foto op internet gezet, dan heeft ze hem ook nog eens gemeet, en vervolgens heeft ze die foto gewoon van internet. Rara, wat klopt hier niet?

    En internetverkering is gewoon dom. Voor je het weet, heb je met een of andere pedo.

    ja, ik ben het zeker met je eens dat het een vaag verhaal is.
    en ik ben het ook met je eens dat internetverkering niet al te slim is. je hebt pedo's, echt héél veel pedo's. en al was het geen pedo en een echte jongen, dan haalt het het nog steeds niet bij echte verkering.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    kankermensen!:@


    balub ^^.

    samuraiCynn schreef:
    kankermensen!:@

    nu moet je echt stoppen, oké?
    zo noem je mensen niet.
    misschien moet je maar gewoon even niet meer reageren ofzo, voordat iedereen hier ruzie krijgt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben er tegen,
    je moet van iemand houden die je kent, je kan toch niet zomaar op een foto verliefd worden.:X


    So far away..