• kiekeboe >.<




    wat vinden jullie van internetverkering?


    X.x


    balub ^^.

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Zulke gasten gaan écht geen internetverkering nemen.

    Nee, inderdaad. Btw, die foto kom tegen op bijna elk emoboyprofielding, maakt niet uit welke site.

    Jaman, internet verkering met iemand die je na een paar pagina's krijgt als je op google 'emo' intypt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    bespreek plzz zulke irritante reacties ergens anders ofzo ik hoef dat gelul hier niet ik vraag hier ni om want ik weet zelf wel beter -.-'


    balub ^^.

    sorry schat maar die foto zie ik overal google overal
    dit kan hem nooit zijn....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    En als je 'echt' met hem hebt en hem al 'gemeet' hebt, dan zul je vast ook foto's van hem hebben, of niet soms? =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, inderdaad. Btw, die foto kom tegen op bijna elk emoboyprofielding, maakt niet uit welke site.

    Die gast zelf woont waarschijnlijk ergens in Amerika ofzeuw. Ik zie zulke dudes echt niet met een normaal kind nemen hoor =] En die dudes hebben al zóóó veel meiden die achter hun aan lopen in RL, dat ze heus niet zo sneu zijn om dan ook nog internet verkering te nemen XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    die foto heft een oude vriendin op internet gezet tjeesus kep meer foto's van hem maar die heb ik niet op internet staan

    en ik heb geen plaats genoemt waar die woont -.-'


    balub ^^.

    Dan heeft die 'ex' van jou je waarschijnlijk in de maling genomen, door te zeggen dat hij die gene is van op dat plaatje.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    alleen via habbo hotel x'D


    -

    Umbrageous schreef:
    Nou wil ik niet gemeen zijn ofzo, maar ik geloof never nooit dat je met hém hebt gehad. No offence, but ik geloof het niet.

    En ik vind internetverkering nogal sneu, omdat je die persoon niet echt goed kent.

    ik deel je mening..:X

    hmm.. zou de foto echt zijn?(krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Umbrageous schreef:
    Dan heeft die 'ex' van jou je waarschijnlijk in de maling genomen, door te zeggen dat hij die gene is van op dat plaatje.


    ja dat zou miss kunnen -.-'


    balub ^^.

    samuraiCynn schreef:
    die foto heft een oude vriendin op internet gezet tjeesus kep meer foto's van hem maar die heb ik niet op internet staan

    en ik heb geen plaats genoemt waar die woont -.-'

    Nou, zeg dan =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    en ik heb geen plaats genoemt waar die woont -.-'

    Misschien is dat hem nou juist?
    Óf hij heeft je in de maling genomen, wat me nogal sterk lijkt aangezien je beweert hem te hebben gemeet,
    Óf je bent zo'n zielig persoon die loopt te faken met vriendjes, puur om aandacht te krijgen.
    Maar ja, iedereen heeft zijn reden om aandacht te zoeken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    samuraiCynn schreef:
    die foto heft een oude vriendin op internet gezet tjeesus kep meer foto's van hem maar die heb ik niet op internet staan

    en ik heb geen plaats genoemt waar die woont -.-'

    Al je foto's hebt kan je ze ook zelf op internet zetten x']


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3