• er zijn veel meisjes die denken dat ze dae ware zijn dus will ik ook wel eens weten waar om en voor wie je de ware bent

    Ik kan het wel vertellen^^
    Ten 1e Ik ben op Bill(H)
    Ik hou van bill om wie hij is niet om zijn geld of roem. Ik zou hem nooit proberen te veranderen en ik voldoe aan zijn eisen die hij van de ware verw8 meer heb ik niet te melden want anders zit ik nog te typen als ik slaap:P

    Ik kan het ook vertellen (logisch)
    ten eerste ik ben op Bill, ten tweede ik heb voldoende geld om van te leven dus ik hoef zijn geld niet. ten derde ik ga hem niet veranderen omdat hij zoals hij nu is het leukste is en dat bevalt me wel(Y) en ik ben niet te jong voor hem hihi en ik voldoe helemaal aan de eisen:P -xXx- dat was het(doeg)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    misschien pas ik helemaal niet bij hun:P
    ze zijn oowk wel n beetje oud voor mij...
    maar ze blijver errug leuk:D(H)

    Hoe weet je nu in godsnaam dat je de ware bent voor hun...:D
    Als het eenmaal zo ver is en je ziet hun en het klikt dan weet je het ...
    ( Maar ik weet het gewoon , Haha :D )
    x

    omdat ik eens heb gelezen wat bill allemaal zien in een meisje en heb me daar aan gehouden!
    dus ik denk dat ik de ware ben voor bill(H)

    nou ik hou van bill zijn:
    -karakter
    knap heid
    en ik ben self ook so!!! (H) duzz ik ben de ware!!!
    ik ben op bill en op niemand anders!!!
    een jongen wou meej mij ik heb gesegt neej srry want ik ben op bill (hij was ook wel lelijk)
    duzz...!!!! tevreden(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H) p.s. hij valt op mij duzz...(H)(H)(H)(yeah)(yeah):P:P(puh)


    bla bla bla

    HOe kan je eigenlijk weten dat je de waren bent van iemand als die gene jou nog nooit hebt gezien ??
    dat vind ik knap dat je dan over je zelf kan denken dat jij de waren bent voor hun

    Dit slaat eigelijk nergens op..

    Ik denk niet dat ik de ware ben voor 1 van TH, ik bedoel ik heb ze nog nooit ontmoet, dus waarom zou ik dan in godsnaam kunne zeggen dat ik de ware ben?! Makkelijk gezegd,, ik bedoel ik ga niet zeggen dat ik de ware ben voor 1 van hun, en als ik ooit de kans krijg ze te ontmoete is dat natuurlijk geweldig, maar om nou te zeggen dat ik de ware ben....

    go liss!! XD dat dacht ik ook al de hele tijd... en wat maakt het nou weer uit of je op hem betn '-_- dat maakt hem niet de ware voor jou.. ik wil jullie over een paar jaar nog wel horen als die stomme hype voorbij is...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jah over een paar jaar zullen er al veel minder fans zijn, maar ik blijf fan ik doe het vooral voor de muziek en die knappe jongens zijn mooi meegenomen hé

    jah dat vin ik oowk ^^ t gaat om de muziek en da ze nou echt te uberlkkr zijn kunnen hun ook niks aan doen XD (jij= overal laatste woord XD had je tijd over?? ik had dat ook ooit, kstond 2 pagina's lang laatste in t topic XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    haha, ja soms heb ik echt veel verveling weetje dan verkloot ik alle toppics maar effe en zeg ik eens mijn gedacht XD

    okee ik hou dus über veel van gustav(H)
    en ik pas wel bij hem
    - zelfde humor
    - ik word maar iets langer
    - zelfde muziek smaak (naast th ook nog metallica enzo...)
    -ik heb donkerblond haar (yeah)
    -hij is best stil en kan goed luisteren ik praat meestal heeeeeel veel (best een slechte eigenschap ik weet het:()

    en ik hou natuurlijk van hem ik denk alleen dat hij mij niet wilt omdat ik niet in duitsland woon maar daar ga ik studeren en mijn oma is duits dus ik ben kwart duits(H)(yeah)
    en misschien omdat er 6 jaar tussen ons in zit :((maar mijn vriendin's ouders schelen 8 jaar dus het kan(yeah))
    en omdat iedereen hem wil wilt omdat hij bij th zit (ik niet okal zat hij bij k3 :P)
    daarom dus(peace) kuzz (K)(H)

    Ik denk niet echt dat ik bij eentje pas ik ben altijd happy XD beetje kinderachtig (ik bedoel dus heel flauw zijn zo (nerd)) ik hou van mezelf en ben dus zeer ijdel XD (erg hé) en ik geef nooit toe als iemand anders gelijk heeft, en ik negeer alle slecht dingen (wat eigenlijk ook laf is maja) XD

    hey jij lijkt op mij XD op het ijdele na dan, ik bedoel ik haat mijn lijf zowat... mar goed voor de rest zijn we hetzelfde XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!