• er zijn veel meisjes die denken dat ze dae ware zijn dus will ik ook wel eens weten waar om en voor wie je de ware bent

    georg= mijn evenbeeld :D need we say more? :D

    mensen, ik heb echt zowat alles met hun gemeen, maar dat betekent toch niet dat ik bij ze pas?? :8 ik bedoel, zo wanhopig ga ik niet denken XD het zou best kunnen, maar zoiets weet je pas als je ze echt ontmoet... dus mensen, sorry dat ik het zeg, maar jullie kunnen zoiets wel zeggen, maar het gaat nooit gebeuren... (A) sorry ^_^"


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    tja ik zal hem eerst moeten ontmoeten en daarna zegt hij of ik de ware ben of niet!
    1.ik vindt hem leuk zoals hij is en ben niet op zijn geld uit!
    2.ik zou geen verkering willen met een jongen die maar saai,stil en verlegen is gelukkig houdt bill van praten net als ik!
    5.dat moet hij zelf een gaan verzinnen als we getrouwd zijn
    3.ik voldoe aan zijn eisen!bvd.grappig,lief,donker haar,komt niet uit duitsland....enz
    4.we houden vanhetzefde shoppen,lol maken met vrienden,muziek luisteren!!!
    5.tja dat moet hij zelf maar gaan verzinnen als we getrouwd zijn:P:P:P
    minpunt:hij is wel 6 jaartjes ouder maar dat maakt niet uit ware liefde verslaat alles (en mijn ouders hebben tien jaar verschil)
    Kiss helga(K)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 19:52 ]

    helemaal mee eens ^^ ik geloof daar ook niet in ^^ staat ook op mijn profiel...


    *nutteloos berichtje*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik denk dat we dat alemaal niet kunnen weten
    bedoel mn nonkel is producer bij sony BMG geweest en hij vertelt vaak dat er heel veel aan het imago rond een celeb gadaan word!
    dus veel over hun leven enzo gelogen
    wat volstrekt normaal is denk ik..

    jullie kennen de jongens niet echt dus vind ik ook niet dat jullie naief moeten gaan doen door opt internet op te zoeken hoe hun ideale meisje eruit ziet
    en jullie dr dan zo naar gaan gedragen de kans dat je hun vriendin word of hun ontmoet is egt heel heel klein!

    ik wil jullie hiermee echt niet beledigen maar gewoon effe tot de realiteit brengen

    xoxo

    ik weet helemaaaal niet of ik bij hun pas, maar Georg is gewoon zo gezellig ^^

    Hij is schattig, grappig, kan met zichzelf lache en sarcastische moppe make :D Ik denk gewoon dat als ik hem ooit tegekom, dat een heel fijne dag gaat worden ^^

    ik weet helemaaaal niet of ik bij hun pas, maar Georg is gewoon zo gezellig ^^

    Hij is schattig, grappig, kan met zichzelf lache en sarcastische moppe make :D Ik denk gewoon dat als ik hem ooit tegekom, dat een heel fijne dag gaat worden ^^


    schrijf ik dit, zie ik mezelf hierbove staan -_-

    Ik pas niet bij Tokio hotel. ^^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee. ik ben niet de ware voor iemand uit TH. zeker niet x'D ik denk dat niemand daar mijn metal screamo rock en punk obsessie kan verdragen. ik zie mezelf ook niet lopen met 1 van hun, hand in hand ofzeu x'D dat zou echt RAAR zijn. en ik ben volgensmij een veel te spacend kind, en ze zouden waarscheinlijk denken dat k naar een inrichting moet ofzo,.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik pas het meeste bij Gustav denk ik. Qua uiterlijk én karakter. Maar ik ben op Bill. (Gustav 2e plaats.) Maar ik weet haast wel zeker dat ik niet de ware voor een van TH ben. Ik denk dat ze me niet eens leuk of knap f'zeuw vinden.

    nee. ik ben niet de ware voor iemand uit TH. zeker niet x'D ik denk dat niemand daar mijn metal screamo rock en punk obsessie kan verdragen. ik zie mezelf ook niet lopen met 1 van hun, hand in hand ofzeu x'D dat zou echt RAAR zijn. en ik ben volgensmij een veel te spacend kind, en ze zouden waarscheinlijk denken dat k naar een inrichting moet ofzo,.. x'D

    Ik vind dat ook, hoor. Tokio Hotel is een band, het zijn geen personen die iets met mij kunnen krijgen. En zowiezo, ik ken ze niet, dus hoe moet ik dat weten.


    blame the bully.

    Dit is dus echt iets waar ik geen antwoord op geef. Ik ken ze niet eens, en het zijn ook maar mensen. Ik zie mezelf al in de roddelbladen staan, NIET DUS. Nee, ik ben niet zo'n type. Ik pas volgens andere wel bij Bill, maar daar ga ikniet op in. Hoe lekker en geil ze wel niet zijn, ik zie mezelf niet bekend staan als "de vriendin van (bijvoorbeeld) Bill Kaulitz."


    -

    om te beginnen ben ik de hyperheid zelf >> Bill
    ik hou wel van Humor >> georg
    Ik vind véél te grote kleren cool >> Tom

    ik hou van Teddyberen >> en gustav is er net eentje XD


    Maar bill is gwn sex n_n

    Dit denk ik niet.
    En zal ik ook nooit denken.
    Ik pas gewoon niet bij Tokio Hotel.
    En vindt het persoonlijk ook wat zielig als je dat écht denkt..
    Mijn mening dan hea. ^^