• er zijn veel meisjes die denken dat ze dae ware zijn dus will ik ook wel eens weten waar om en voor wie je de ware bent

    Ik ben ook zeer onhandig okal staat er maar 1 stoel in de kamer ik loop er nog tegen -_- Maar jij bent ook wel niet dse handigste zkr XD

    (lol) nee niet bepaald XD ik ben zelfs een keer LETTERLIJK over een grassprietje (!! :|) gestruikeld!!! ik bedoel. dat is gewoon te erg XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik ben vandaag over een blad papier gestruikelt XD maarja net als mijn vrienden denken dat het niet lomper mee kan verbaas ik ze maar weer eens XD

    Ik zeg altijd maar: Hun muziek is leuk/goed of hoe je het ook wil noemen in een positieve manier. Dat ze er leuk uitzien is mooi meegenomen....


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Waha xD Bena elke fan vind dat ie bij Bill of Tom past xD Ik pas volgens mij bij geen een van bijde of juist wel, dat weet ik niet xD Bill zal dat zelf wel wille kieze ni ? xD

    jah idd... ^^ ik zou niet weten of ik bij hun zou passen, ik bedoel, we kennen ze niet persoonlijk of wel? (als iemand hier nu wel zegt, geloof ik er geen hol van... '-_-) en zoiezo, ik wil niet zeggen dat ik bij 1 van hun pas, omdat, als ik er al bij zou passen, ze eerst persoonlijk wl leren kennen, en niet alleen uit boekjes... ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik pas als je naar sommige dingen kijkt wel bij ze maar met sommige dingen ook nie
    het is maar hoe je het bekijkt heah:S


    take me away

    er zijn veel meisjes die denken dat ze dae ware zijn dus will ik ook wel eens weten waar om en voor wie je de ware bent


    Owke njah Ikzelf denkhet dus helemaal niet xD
    Maar ik heb een paar vriendinnen die echt helemaal freaken van th enja k vin hun muziek wel goewd ma da is owk alles =)
    Mah Goewd volges mijn vriendinne zou ik goewd bij Bill passe omdat ik best wel tege een stootje kan maar ik kan heel lief en romantisch zijn.Ben wel gevoelig en liefdevol^^Ik hou ervan mij haar in allerlei gekke vormen te zette & shoppe. Ik geef toe ik ben wat egoistisch & koppig en ik ben wa ijdel. Geld laat mij totaal koud voor mij draait het om het innerlijk ^^ khou mij owk al sinds mijn 6 fzu besig met muziek ^^ ( zang. piano & gitaar ) ben owk een eche babbelkous en volges mijn vriendinne ben ik een knappe meid ( ik vind mij een domme blonde BIMBO )Volges hun voldoe ik owk wel redelijk aan zijn eisen xD Owk vinde ze het omdat ik vaak in magdeburg ben ( papa's werk -_-'' ) en ik vaak daar over straat rondskate. Naja dat was et zo'n beke hopelijk kan je er iets mee ^^ XxX


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Laat me even duidelijk zijn
    Je kan onmogelijk iets beginnen met een jongen die je niet kent
    Oké je kent de jongens van TH door hun muziek maar that's it !
    Als je even nadenkt zie je dat ook wel in en de kans dat jij ooit het meisje van 1 van de 4 knapste boys ter wereld gaat worden is redlijk klein .....
    Maar ken je de jongens persoonlijk ??
    Neeh d8 het niet !
    Nujh er zijn van die mensen die beweren van wel maar die horen hier dus niet echt thuis als je begrijpt wat ik bedoel !
    Meisjes ik zeg jullie 1 ding : Zeg niet ik hou van 1 van de TH gasten want je kent ze alleen door hun muziek en wat ik dus al zei de kans dat jij de gelukkige gaat worden is zeer klein dus laat het gewoon !! Hij kent jou niet , jij kent hem niet persoonlijk !! Dus je kan onmogelijk verliefd zijn op 1 van hun !
    Blijf gewoon een goede fan en blijf voor hen 'supportere' en dan zie je wel wat er van komt !

    je moet ze eerst leren kennen en dan pas kan je weten of je de waren bent voor hun want je weet niet wat ze van jou denken dus kun je het ook niet zeggen.......
    en voor de rest wil ik nog ff zggen Tokio hotel is cool.......

    xxx


    Haters Make Me Famous

    euh..tja, was t maar waar, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dat k bij geen van hun pas...:P of miss wel...of niet... ach laat maar:Pik hou het erop dat t zupper jongenz zijn(A)

    ok ok ik ben dus totally op Bill(H)
    maar ik checkte dat ik helemaal op Gustavs perfecte meisje lijk.
    behalve mijn lengte...echt wel lacheuh xD
    ik ben dus helemaal het tegenovergestelde van Bills perfecte meisje dus jh.


    death to the one at the end of the serenade.

    Laat me even duidelijk zijn
    Je kan onmogelijk iets beginnen met een jongen die je niet kent
    Oké je kent de jongens van TH door hun muziek maar that's it !
    Als je even nadenkt zie je dat ook wel in en de kans dat jij ooit het meisje van 1 van de 4 knapste boys ter wereld gaat worden is redlijk klein .....
    Maar ken je de jongens persoonlijk ??
    Neeh d8 het niet !
    Nujh er zijn van die mensen die beweren van wel maar die horen hier dus niet echt thuis als je begrijpt wat ik bedoel !
    Meisjes ik zeg jullie 1 ding : Zeg niet ik hou van 1 van de TH gasten want je kent ze alleen door hun muziek en wat ik dus al zei de kans dat jij de gelukkige gaat worden is zeer klein dus laat het gewoon !! Hij kent jou niet , jij kent hem niet persoonlijk !! Dus je kan onmogelijk verliefd zijn op 1 van hun !
    Blijf gewoon een goede fan en blijf voor hen 'supportere' en dan zie je wel wat er van komt !


    TOTAAL mee eens!! echt dit is PRECIES wat ik dacht! ^^ als je ze en keer tegenkomt, leuk voor je, maar heel veel mensen zeggen dat ze dan meteen voor hun vallen '-_- ik bedoel, ik zeg het ook wel eens, maar dan meer op een sarcastische manier dan wat anders... ik zal gerust bij de boys passen, maar i won't get my hopes up too high, om hte ze maar even te zeggen... wachten op hun is als wacthen op sneeuw in Afrika... nutteloos dus... maar goed, laat k niet te depressief gaan doen ^^ een lichtpuntje: je kunt altijd naar ze staren en over ze heen kwijlen zonder dat ze merken en ooit zullen weten... ^^ dus tja, kwijlen maar :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    O goooooosh -_-
    Z zyn HOT , hun muziek is zalig.. THAT'S IT .!
    Kvint zz mss ook wl ubergeil enal , ma ik bn dr wel niej verliefd f azo op zz xD. Da is dr n beetjn over.. D meeste mensn zyn fan vr die stomme rage.. wacht ng jaarke en kykt of daj dn nog zo zot loopt vn die gastn. En dr zyn azo vn die meisks die zegn "Bill (of weetk vl wie) is vn my"
    Mensn, dien gast is geen bezit fzoo .. tis ook ma n mens zz .. Kgeef toe datk Tom kwn oe knap en heel dien zever vind .. ma da maakt my ng niej verliefd..

    ANYWAY. TH ROCKS(H)

    Wel uhm.. I LOVE BILL..

    Heb enkele dingen gemeen met hem..maar dn soms ook weer met tom xD
    & sommige dingen weetk ni xD

    Zoals:

    Bn soms egoïstisch :$
    Discussiëer veel (altyd grappig :p)
    Heb grg het laatste woord in discussie's en/of ruzie's
    Bn altyd optimistisch
    Wat betreft Liefde bn ik helemaaaal Bill..ik neem niet zomaar de eerste de beste maar ik wil die persoon goed leren kenne enzooo..
    Maak vaak grapjes ..
    blahblah xD da ist zowat denk ik :p

    xx