• De stelling van vandaag luidt:
    Schoolreizen zouden goedkoper moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Bij ons op school is het niet zo duur... Maar op de basisschool was het bij ons altijd 90 euro! Ö echt niet normaal, en dan gingen we ook stomme dingen doen, en gewoon op de fiets.. dus het was die 90 euro echt niet waard.


    Als je maar een ananas hebt..

    Wij gaan dit jaar naar Movie World Germany ( We wonen aan de grens bij gronau) en we moeten €29,- betalen!

    Ik vind dat dit goedkoper moet worden!


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Eens. ^^

    Mee eens! :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Adûh! Allemaal geldklopperij!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oneens.
    Waar haalt de school het geld dan vandaan? o.o'


    ok

    Juist ja
    ik word dr verdomd gek van ><


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Inderdaad. Mijn moeder betaalde 120 euro voor schoolkamp waar ik vandaag van terug ben gekomen. =)


    -

    mwah, I don't mind :p Onze schoolreizen zijn niet altijd even goedkoop, maar ook niet overdreven duur. Maar ze zijn wel altijd goed georganiseerd en mijn school doet echt wel zijn best om het leuk te maken voor ons :p en dat vind ik het belangrijkste, dat een schoolreis leuk is :p

    Bij onz zijn ze gratiz? O_o


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Ik heb medelijden met de portemonnee van de ouders van de zesde jaars. Ö Die moeten meer dan 900 € betalen voor hun reis naar het buitenland, dat hun schoolreis moet voorstellen. En je bent verplicht om mee te gaan. Dus, .. Ja


    You'll never dream alone. <3

    Lovejoy schreef:
    Jaa. (cat)

    mee eens(A)


    One Day you'll remember me...

    mee eens.
    sommige mensen hebben het erg krap bij kas en hun kinderen lijden daar ook onder. het zou dan erg fijn zijn voor die kinderen als ze een keer mee konden op schoolreis. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jah!!! graaaaggg!!!
    Wij betalen vet veel voor kamp moeten we als nog in tentjes slapen, fietsen, en zulke dingen.
    En wij hebben ook van die cultuur kaarten daar moet dan 15 euro op staan en onze leraar heeft die gewoon gestolen :(
    Zegt ie telkens ik zal er even naar kijken ja pfff hij heeft het gewoon gestolen en hij zei eerst telkens daar kunnen we met z'n allen een mini schoolreis mee doen PPFFFF hij kan de pot op!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile