• Howdy, ik vroeg me af wie heeft er nu al zin in de zomervakantie. Ik heel erg, no school, alone music. En waarschijnlijk naar mijn favo band toe voor een concert. Veel Series/Story's schrijven op vakantie. Bruin worden xD Nog meer denk ik. OHJA 2 augustus mijn verjaardag natuurlijk vieren, dan word ik dus 14 x) En nieuw cd kopen van mijn favo band. En geloof ik nog veel meer :O


    I'm your bitch [:

    Heeft echt niemand zin in de vakantie???


    I'm your bitch [:

    Ik heb HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zin in de vakantie :D:D Bruin worden idd. En dan gaan we op vakantie naar Italië :D BRUIINN!! ik hoopp dat het een beetje mooi weer word. (vast wel.)

    xxX


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik heb ontzettend veel zin in de vakantie alleen gaan we voor het 4de jaar op rij weer niet op vakantie dus dat word het zwembad en op zoek naar leuke concerten in de buurt..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik hem zin in de vakantie, kga op reis naar egypte.
    Kan niet wachten!!

    X x X

    ik kan egt niet wachten op de vakantie, kan niet snel genoeg komen als je het mij vraagt xD
    nog 2 weekjes knallen en als het goed is dan vakantie of ik moet zakken en herkansen dan moet ik nog knallen xD

    maargoed ga eerst een week naar duitsland in me uppie, dan met scouting naar Tsjechie en dan nog 3 weken met me ouders naar Frankrijk dus lekker druk en nog met vrienden ergens naar Scheveningen xD


    I believe i can <3

    Ik heb er heel erg zin in:Y)
    Wij gaan naar Oostenrijk (trekt me niet echt aan) en dan gaan we ook een dag naar Venetië<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.