• De stelling van vandaag luidt:
    Je maakt een betere indruk als je designer kleding draagt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, vind ik niet. Zolang je neutraal/mooi gekleed bent, maakt dat niet echt uit van welk merk het is. Je kan voor €15 een mooi truitje kopen in de H&m, waarvoor je voor ongeveer hetzelfde model makkelijk €75 betaalt van een bepaald merk. Zolang je er niet slonsig bijloopt, maakt het echt niet uit of het merkkledij of non-merk is dat je draagt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet bij mij, iig.


    blame the bully.

    Niet mee eens.


    Some people make the world special just by being in it

    Ja joh, helemaal <.< Gaan we alleen Dolce en Gabana dingen dragen waarvan je helemaal blut wordt en zo ;o
    Neen dus (cat)

    Nee, iedereen moet dragen waar hij/zij zich goed in voelt. En als andere die indruk die niet leuk vinden, pech dan.

    Nee, dat vind ik niet. Gewone betaalbare kleding kan er ook super mooi uitzien. Disignerkleding vindt ik toch niet te betalen en te dragen, veel te oh-kijk-mij-nou-met-mijn-mooie-kleren achtig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, ik heb een vriendin die ziet er stijlvol uit, maar heeft bijna geen geld voor kleding. Die moet heel lang sparen, maar ze ziet er wel stylish uit.

    Ook vragen mensen altijd waar ik mijn kleding koop en als ik dan bijv. C&A zeg vinden ze het minder mooi.

    De manier waarop je kleding combineert bepaalt je indruk.
    Denk ik...


    No growth of the heart is ever a waste

    Esmaye schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Waarom zou het? Een eerste indruk hangt vaker af van je karakter dan je kledingkeuze.
    En bovendien wordt die niet beter als je kleren van een merk draagt.
    `


    Eerste indruk is altijd het uiterlijk. :]
    Als je iemand voor het eerst ziet, kijk je gelijk naar zijn 'verschijning'.

    Op sommige vlakken maak je een betere indruk, ja.

    LxKaulitz schreef:
    (...)`


    Eerste indruk is altijd het uiterlijk. :]
    Als je iemand voor het eerst ziet, kijk je gelijk naar zijn 'verschijning'.

    Op sommige vlakken maak je een betere indruk, ja.


    Bij mij is dat niet het geval. Als ik andere mensen ontmoet dan ga ik gelijk op het karakter af.


    -

    Ja. Als je bijv. een leuke jongen ziet, en die draagt Dolce & Gabbana, stap je daar eerder op af dan als hij 2e hands merkloze kleding draagt van de Zeeman ofzo wat er niet uitziet.
    Kleding is wel belangrijk, daar kijk ik ook eerst na, daarna is het karakter belangrijk.


    I'd rather go naked than wear fur.

    LxKaulitz schreef:
    (...)`


    Eerste indruk is altijd het uiterlijk. :]
    Als je iemand voor het eerst ziet, kijk je gelijk naar zijn 'verschijning'.

    Op sommige vlakken maak je een betere indruk, ja.

    Inderdaad 8D
    Dat probeer ik ook te zeggen xdd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Niet mee eens. Merkkleding is vaak ook super lelijk vind ik :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Aurelia schreef:
    De manier waarop je kleding combineert bepaalt je indruk.
    Denk ik...


    Tanya is de beste.

    helemaal niet


    One Day you'll remember me...