• De stelling van vandaag luidt:
    Je maakt een betere indruk als je designer kleding draagt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    TeddyMurder schreef:
    Nee, als je kleding er stijlvol uitziet, maakt niet zoveel uit van welk merk denk ik zo.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Niet mee eens.
    Als je designerkleding niet goed combineert is het net zo walgelijk als gewone kleding die niet goed gecombineert is.


    hoi, jij bent leuk.

    Nee.


    Your Butt is Mine!

    Wat maakt et nou uit wat je draagt!! I dont care!!(duivel)

    Esemesje schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Een indruk hangt niet alleen af van je kledingkeuze.

    Nee. Ik heb haat aan merken. Bij de indruk die je maakt met je kleren, gaat het hem toch om de kleren, niet om het logo dat erop staat??


    Live for something or die for nothing

    Nee.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind merkkleding wel beter te combineren, omdat er meer is gelet op de details.
    Ik denk ook dat mensen met merkkleding sneller van zichzelf wéten dat ze er goed uitzien en dat is goed voor het zelfvertrouwen. Dan toont de kleding ook sneller mooier en maak je een goede indruk!
    Maar ik heb ook een lange trui van de H&M van 20euro& die is echt prachtig Ö


    I want my bloody cheese now!^^

    oneens. Je draagt wat je leuk vind. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet mee eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet mee eens. Dat het duurder is en er een merknaam opstaat wilt nog niet zeggen dat het mooier is.
    Goedkope kleding kan immers even mooi of zelfs mooier zijn.
    En waarom veel betalen? Gewoon omdat er simpelweg één of ander bekend naampje opstaat?
    Klinkt nogal belachelijk, niet? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Niet mee eens. Dat het duurder is en er een merknaam opstaat wilt nog niet zeggen dat het mooier is.
    Goedkope kleding kan immers even mooi of zelfs mooier zijn.
    En waarom veel betalen? Gewoon omdat er simpelweg één of ander bekend naampje opstaat?
    Klinkt nogal belachelijk, niet? x'D


    Keep it secret.

    Bij sommigen misschien wel
    Als je die tutjes bij ons op school bekijkt!
    Maar ik heb heel veel vrienden en ik draag volgens mij nooit designer kleren!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik vind dat het niet zoveel uitmaakt. Ik kijk er zelf nooit echt naar.
    Vind overigens niet dat de mensen die het wel dragen meteen arrogant etc overkomen. Dat je meer geld dan normaal hebt hoeft helemaal niet te betekenen dat je een grote ego hebt. Beetje een vooroordeel?

    Uh nee dus, ik draag bijna nooit merk kleding, ik koop liever 4 leuke tshirts dan maar een. Heb je toch wat meer keuze niet? Ik ga mijn geld daar niet aan uit geven voor zo'n naam.

    Dan zit weer iemand op te vallen met een merkje op der tshirt dan denk ik ook, ga weg ofzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.