• De stelling van vandaag luidt:
    Je maakt een betere indruk als je designer kleding draagt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, lijkt mij niet? Of nouja, misschien in het modellenwereldje, maar als je er gewoon netjes uit ziet is het toch ook al gauw goed :'3?


    I don't need words to feel those lips.

    kleren zijn niet belangrijk karakter is belangrijker
    jammer dat veel alleen naar uiterlijk kijken


    Everyone Hase A Darkside

    Esmaye schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Waarom zou het? Een eerste indruk hangt vaker af van je karakter dan je kledingkeuze.
    En bovendien wordt die niet beter als je kleren van een merk draagt.


    Hier ga ik volledig mee akkoord. ;]


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    AlienMary schreef:

    En trouwens, op designer kleding staat niet altijd met koeienletters de naam van het merk.

    Dit is hoe ik erover denk.



    Moet dat dan?

    DarkangelxTH schreef:
    kleren zijn niet belangrijk karakter is belangrijker
    jammer dat veel alleen naar uiterlijk kijken


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Nee ik denk eerder dat je met een glimlach en een mooi gezichtje verder komt.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Half, ik vind het wel belangrijk om er hip uit te zien maar designer kleding hoeft niet persé. Uiterlijk maakt het mens en innerlijk is het mens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DarkangelxTH schreef:
    kleren zijn niet belangrijk karakter is belangrijker
    jammer dat veel alleen naar uiterlijk kijken

    Mwa, als je er superbelabberd uitziet, maak je ook niet zo snel een goede eerste indruk. Kleren zijn sowieso heel belangrijk, wat vele er ook van mogen denken. Je gaat niet met je pyjama aan naar buiten he. Je trekt op zijn minst fatsoenlijke kleren aan. Als dat opeens geen optie meer zou zijn, dan denk ik dat er vele heel anders zouden piepen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eef95 schreef:
    Nee ik denk eerder dat je met een glimlach en een mooi gezichtje verder komt.

    Ja en een vuilniszak als kleedje.


    Where there is a sea there are pirates...

    Decoy schreef:
    Half, ik vind het wel belangrijk om er hip uit te zien maar designer kleding hoeft niet persé. Uiterlijk maakt het mens en innerlijk is het mens.


    Dat is helemaal waar.


    -

    Mee eens, een zeemannetje ofzo vind ik maar lullig ;D
    Ligt waarschijnlijk aan mijzelf want ik draag alleen maar merkkleding (werk wel zelf ervoor)

    SMELLYALATA schreef:
    Nee, lijkt mij niet? Of nouja, misschien in het modellenwereldje, maar als je er gewoon netjes uit ziet is het toch ook al gauw goed :'3?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik wou dat ik het er niet mee eens kon zijn. Maar het is tegenwoordig bijna wel een feit dat je eerste indruk beter is als je merkkleding draagt.


    The economy is suffering, let it DIE!

    nee, mensen zouden alleen maar sneller schrikken die zouden vast denken: oh zij draagt merkkleding ze vind me vast niet goed genoeg..


    Hated by many, confronted by none!

    Niet mee eens.
    :Y)


    Who where you, before you wanted to be someone else?