• Serieus.
    Kijk naar mijn linkeroog.
    Vreselijk.
    After.
    Still after.

    Wie helpt me met sparen? =D


    Bored.

    En ja. Ik heb een scheve bek op die tweede. Die fotograaf wachtte te lang met het maken van de foto, dus ik heb daar fucking lang met zo'n fake smile gestaan. Vandaar.


    Bored.

    Hoe bedoel je ooglidcorrectie? ^^

    Mijn linkerooglid hangt heel erg. Mijn ogen zijn al zo klein. Ik zou bijna alles over hebben voor een openere blik.


    Bored.

    Wel, dat probleem heb ik ook. Ook aan mijn linkeroog, denk ik.

    Wów, dat is echt klote voor je, Máriko.
    Serieus.


    -

    Ja maar, ze meent het serieus you guys. Met messen en bloed en alles. Dus écht écht. Niet zomaar een uitspraak dus :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Esmaye schreef:
    Wów, dat is echt klote voor je, Máriko.
    Serieus.

    Ik ben ook serieus. Ik zit er al best lang over na te denken want ik stoor me er heel erg aan. Ik schaam me iedere keer weer kapot voor foto's die genomen zijn op zulke avonden.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Ik ben ook serieus. Ik zit er al best lang over na te denken want ik stoor me er heel erg aan. Ik schaam me iedere keer weer kapot voor foto's die genomen zijn op zulke avonden.


    Dat serieus bedoelde ik niet dat ik je niet geloofde hoor, maar dat ik het serieus klote vind. :'D
    Ik weet niet hoe dat allemaal gaat met die correcties enzo, maarja. :')


    -

    Mijn opa heeft dat gehad. Maar dat was omdat het nodig was :') Hij heeft een week met twee blauwe ogen rondgelopen, best grappig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Esmaye schreef:
    (...)

    Dat serieus bedoelde ik niet dat ik je niet geloofde hoor, maar dat ik het serieus klote vind. :'D
    Ik weet niet hoe dat allemaal gaat met die correcties enzo, maarja. :')

    Whaha, oké dan. Het kwam nogal sarcastisch over, sorry :X


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Whaha, oké dan. Het kwam nogal sarcastisch over, sorry :X


    Geeft niets. :'D


    -

    Dude, ik moest gaan zoeken welk oog je nou bedoelde.
    Je bent keimooi zoals je bent, ik zou best willen ruilen hoor. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Meid, zoals ik net al zei; niet zeuren. xD
    Serieus, is echt nergens voor nodig. Je bent prachtig zoals je bent, en dat heb je maar te accepteren. Niks ooglidcorrectie! Punt!

    Want daarvoor moet je mij eerst toestemming vragen, en die geef ik lekker niet. -puh-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    niet zeuren :X
    staat je prachtig
    mijn ogen daar in tegen het ene oog is kleiner dan het andere doe dat maar eens na ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    niet zeuren :X
    staat je prachtig
    mijn ogen daar in tegen het ene oog is kleiner dan het andere doe dat maar eens na ><

    Dat doe ik al :X Mijn ene oog is ook kleiner dan het ander. Vandaar de pony :Y)


    Bored.