• Serieus.
    Kijk naar mijn linkeroog.
    Vreselijk.
    After.
    Still after.

    Wie helpt me met sparen? =D


    Bored.

    LiveInPink schreef:
    Meid, zoals ik net al zei; niet zeuren. xD
    Serieus, is echt nergens voor nodig. Je bent prachtig zoals je bent, en dat heb je maar te accepteren. Niks ooglidcorrectie! Punt!

    Want daarvoor moet je mij eerst toestemming vragen, en die geef ik lekker niet. -puh-

    Kindjah, ik stoor me er al jaren aan. En nu ben ik 18 dus heb ik jouw toestemming niet nodig.
    -Puhpuh-


    Bored.

    Echt wel!
    Want ik ben... Iris, en dus moet jij dat. (baby)

    Maar ff serieus: het is écht nergens voor nodig. Jij bent waarschijnlijk een van de weinigen die het ziet, en in jou ogen zal het allemaal vreselijk lelijk zijn.
    Maar kijk eens naar de reacties van anderen: je hebt een vriendje, goede vrienden, en mensen die van je houden. Je krijgt altijd reacties als 'Wat ben jij mooi'of iets dergelijks. Nounou, je oog is wel érg afstotend he? O.O


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind het ook niet nodig, je bent mooi zoals je bent ho0wrr =) Ruilen?
    And besides, bij bijna iedereen is het ene oog iets kleiner dan het andere. Mijn rechteroog is kleiner dan mijn linker.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LiveInPink schreef:
    Echt wel!
    Want ik ben... Iris, en dus moet jij dat. (baby)

    Maar ff serieus: het is écht nergens voor nodig. Jij bent waarschijnlijk een van de weinigen die het ziet, en in jou ogen zal het allemaal vreselijk lelijk zijn.
    Maar kijk eens naar de reacties van anderen: je hebt een vriendje, goede vrienden, en mensen die van je houden. Je krijgt altijd reacties als 'Wat ben jij mooi'of iets dergelijks. Nounou, je oog is wel érg afstotend he? O.O

    Misschien moet jij mijn SA Illusies nog even lezen. Misschien lijkt dat allemaal op het eerste oog zo geweldig, maar er schuilt veel meer achter.
    Voor mij is mijn oog afstotend, ja. :Y)


    Bored.

    Miauw schreef:
    Ik vind het ook niet nodig, je bent mooi zoals je bent ho0wrr =) Ruilen?
    And besides, bij bijna iedereen is het ene oog iets kleiner dan het andere. Mijn rechteroog is kleiner dan mijn linker.

    Klopt, maar niet dat van iedereen hangt steeds half dicht op foto's =='


    Bored.

    ik kan het eigenlijk niet zo goed zien,
    je hebt mooie ogen hoor :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    mijn wenkbrauwen zitten te dicht op mn ogen. :'D


    JONAS BROTHERSS. <3

    Ah dat valt reuze mee. Ik heb links een lui oog en als ik dan lach hangt dat ooglid helemaal.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vergoed de verzekering dat? Zo niet, dan wordt dat idd sparen Oo
    Ik dacht eerst dat de make up bij het ene oog wel gedaan was en bij het andere niet =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Aha,, Oke tjah weetje,

    JE kent het spreekwoord wie mooi wil zijn moet pijnlijden, Want ik gaat niet beslissen wat je wel en niet mag,! Ik hoop voor je dat je ouders,er mee arcoort gaan misschien willen ze wel bij legge?


    Some angels have no wings.

    weetje. dat heeft mijn vader echt. en bij jou zie je dat niet eens kind =3 bij mijn vader kun je stukjes huid over zijn oog heen doen en dat vindk grappig.


    We can only learn to love by loving.

    Nou eigenlijk vind ik het heel goed meevallen, en als je het niet gezegd had, had ik het vast niet gezien!
    Dus nodig vind ik het zeker niet^^.

    Nou als ik zelf geld genoeg had, kreeg je wel van mij, maar helaas, 'k ben niet rijjk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is kut, Frits. <_<
    Misschien zie je het alleen op foto's, en is dat niet in het echt zo?
    Vraag het anders aan een vriendin, daar kan ik niet over oordelen, helaaaaaaas. 8D

    lu.


    ok

    Sorry kan je niks geven, ik spaar zelf voor een neuscorrectie ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Happysnail schreef:
    Ah dat valt reuze mee. Ik heb links een lui oog en als ik dan lach hangt dat ooglid helemaal.

    Omg, dat lijkt me helemaal kut Ö


    Bored.