• ..wantt ik mag mascara op doen bij mn vriendje. (nerd)
    hijs echt maf.
    dus donderdag ga ik voor het eerst mn vriendje met mascara zien. hoe vet is dat?
    iemand zn vriendje weleens beklad met mascara? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja :'D

    Naja, EEN vriend dan. x'D Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik om eerlijk te zijn dat het een meisje was, dus eigenlijk is make up bij hem overbodig. Maar dat boeit niet, want make up en staartjes staan hem geweldig! Net als rokjes! :Y)

    Hij draagt ook wel eens schoenen met gigantische zolen, en gaat altijd naar J-rock concerte waar hij vrijwillig eyeliner en al die shit op heeft, en staartjes en rokjes draagt! Zelfs nagellak! ><


    Scream for mercy!

    jaa ik en mijn zus hebben haar vriendje beklad met mascara xD
    xx


    /

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    wil je dat echt weten? :'D
    hij is écht héél heel héél maf :'D
    bijna gestoord
    wel prettig gestoord :'D

    Haha, dat is duidelijk.
    Lijkt me wel grappig. :'D

    mhuaua, jeroen zou dat nooit toestaan. daar is hij te 'macho' voor :Y) -lacht zich slap nu-
    anyway, heb het wel eens gedaan bij een andere jongen.


    -

    De mijne zou het niet erg leuk vinden, denk ik, maar als ik het hem zou vragen, zou hij het wel doen voor mij. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mwahah.. en ik mag het zien! 8D

    Ik heb alleen mijn neefje eens als proefkonijn gebruikt. Toen ie in bad ging zat het overal, heb er nog steeds een foto van x'D


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik ging lipgloss bij m opdoen en een paar keer foundation :Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    TWINcest schreef:
    Mwahah.. en ik mag het zien! 8D

    Ik heb alleen mijn neefje eens als proefkonijn gebruikt. Toen ie in bad ging zat het overal, heb er nog steeds een foto van x'D

    maar in bad kun je het makkelijk afwassen :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee. Wel eens 2 jongens rokjes en hakken aangedaan, balonnen als boobs in hun shirt gedaan, en beklad met de felste kleuren make up.
    Goeie oude bonte avond -nostalgie-


    BAM!