• Ik ben hier net naar zo een film aan het kijken [weet de naam niet] over zo een meisje,die anorexia heeft,en haar beste vriendin is daar aan gestorven. zo erg! een van men vriendinnen is bijna dood geweest door dat ze eerst anorexia had en daarna Boulemia,[gelukkig is het nu weer aan de betere hand met haar] maar die film doet me er zo hard aan denken en zowiezo is anorexia zo vreselijk,ik ben hier gewoon aan het huilen xD. anorexia is vreselijk,wat vinden jullie er van ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik heb het nooit meegemaakt in mijn naaste mensen ofzo. Maar ik vind het wel echt heel erg ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind het echt vreselijk,Dat meisjes daar aan beginnen..Meestal kan je er niets aan doen maar oke..Waarom dat als je ook gezond kan afvallen?


    Pictures fade away, but memories are forever

    das erg :0 ik kn dr gelukkig niemand die dat deed.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mensen vragen vaak aan mij of ik anorexia heb, en dat vind ik niet bepaald leuk.
    Anorexia is en blijft verschrikkelijk. Ik vind het niet leuk dat ze dat aan me vragen, omdat ik dan het gevoel heb alsof ze denken dat ik mezelf niet meer in de hand heb.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind het echt vreselijk,Dat meisjes daar aan beginnen..Meestal kan je er niets aan doen maar oke..Waarom dat als je ook gezond kan afvallen?


    Omdat het een psygische stoornis is(klinkt vervelend en gemeen.. maar het is wel zo) Het word ontwikkeld door trauma's jeugdgebeurtenis, en een laagzelfbeeld.. Die mensen kiezen er natuurlijk wel voor een deel zelf voor.. maar zoiets kun je een persoon niet verwijten.. Ik vind het heel erg voor de mensen die het overkomt.. Het enigste wat je bij zo iemand moet doen is helpen .. niet boos worden, ruzie maken whatever.. of zelfs dwingen te eten.. dit maakt het uiteindelijk alleen maar erger als iemand écht anorexia heeft.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mensen vragen vaak aan mij of ik anorexia heb, en dat vind ik niet bepaald leuk.
    Anorexia is en blijft verschrikkelijk. Ik vind het niet leuk dat ze dat aan me vragen, omdat ik dan het gevoel heb alsof ze denken dat ik mezelf niet meer in de hand heb.


    het is inderdaad erg maar die mensen zijn meestal bezorgd. Toen een vriendin van me er aan leed,wer ze altijd heel erg kwaad,als we er wat over zeiden. uiteindelijk is ze naar het ziekenhuis gemoeten,en kreeg ze voeding door een buisje dat in haar arm was geprikt,toen ze weer uit het ziekenhuis was,en ik was op bezoek bij haar,was ze kriekjes aan het eten,die ze van haar oma had gekregen,nog geen 5 minuten waren ze op,of ze kotste alles terug uit,maar vanzelf he,toen moest ze terug naar het ziekenhuis, daarom mensen wees bewust van de gevolgen die er zijn als je zwaar aan het lijnen bent! het begint meestal bij een ontschulig dieetje..


    And all the girls in the front row scream your name.

    op school is steeds zo n iritant kind tegen mij bezig dat ik anorexia heb zelf is ze zo dik als wat en dan heeft ze een paar vriendinnen en die zijn nog dunner en zeggen 'ja ik ben trots op mijn anorexia' ik vind dat je daar egt niet mee moet spotten

    (K)

    (...)

    Omdat het een psygische stoornis is(klinkt vervelend en gemeen.. maar het is wel zo) Het word ontwikkeld door trauma's jeugdgebeurtenis, en een laagzelfbeeld.. Die mensen kiezen er natuurlijk wel voor een deel zelf voor.. maar zoiets kun je een persoon niet verwijten.. Ik vind het heel erg voor de mensen die het overkomt.. Het enigste wat je bij zo iemand moet doen is helpen .. niet boos worden, ruzie maken whatever.. of zelfs dwingen te eten.. dit maakt het uiteindelijk alleen maar erger als iemand écht anorexia heeft.

    x.

    OhMyGawd , ik wist eerlijk gezegt niet dat het zo erg is! Je kan er ook dood aan gaan enzo.Echt vreselijk:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    op school is steeds zo n iritant kind tegen mij bezig dat ik anorexia heb zelf is ze zo dik als wat en dan heeft ze een paar vriendinnen en die zijn nog dunner en zeggen 'ja ik ben trots op mijn anorexia' ik vind dat je daar egt niet mee moet spotten

    (K)


    Gott. Dat vind ik inderdaad wel diep gezonken.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb een soort van anorexia =$ Alleen is het bij mij nog niet zo heel erg. Maar dat kan het wel worden als doktoren niet snel de oorzaak van mn gewichtsverlies vinden.
    Even voor de duidelijkheid; Het heeft dus een medische oorzaak >.<


    Bored.

    op 5tv ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    OhMyGawd , ik wist eerlijk gezegt niet dat het zo erg is! Je kan er ook dood aan gaan enzo.Echt vreselijk:S


    Als mensen je niet op de goede manier helpen helaas wel ja :(


    Wie du mir, so ich dir.

    heb je die pro ana site's al eens gelezen ?! dat gaat er over en dan ook echt OVER. hun 'thinsparations zijn zo vreselijk mager,je ziet hun botten langs alle kanten! walgelijk gewoon!


    And all the girls in the front row scream your name.

    op 5tv ?


    Néé, op zo een kanaal van Prime xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    Néé, op zo een kanaal van Prime xD


    Prime Reality ofzo iets


    And all the girls in the front row scream your name.