• Ik ben hier net naar zo een film aan het kijken [weet de naam niet] over zo een meisje,die anorexia heeft,en haar beste vriendin is daar aan gestorven. zo erg! een van men vriendinnen is bijna dood geweest door dat ze eerst anorexia had en daarna Boulemia,[gelukkig is het nu weer aan de betere hand met haar] maar die film doet me er zo hard aan denken en zowiezo is anorexia zo vreselijk,ik ben hier gewoon aan het huilen xD. anorexia is vreselijk,wat vinden jullie er van ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    Prime Reality ofzo iets

    ohw op 5tv was er ookeen film over anorexia


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    ohw op 5tv was er ookeen film over anorexia


    wha, toevallig xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik vind 't echt heel erg,, maar ik kan me ook wel een heel klein beetje voorstellen,dat meiden (of jongens) zo dun willen zijn. Ik bedoel,, heb je ooit een dik model gezien??!! maja,, 't is nog geen excuus om 't te laten gebeuren...

    ik vind het heel erg voor de mensen die dat hebben...

    ik heb ook die Film op vijftv gezien:P
    & Vrijdag geven ze er nog 1 over Boulimie...
    Maar ik ken gelukkig niemand in mijn naaste omgeving met anorexia...het is idd Supererg,ze zeiden dat mensen met Boulimie, slechte gedachten in eten steken,en zich Bevrijd voelen als ze het uitkotsen:S
    xx


    everybody needs a song.

    Ik heb gistre ook Juist ne film derovr gezien, ZO erg :S When Friendship Kills is den titel, die was op 5 TV

    Een meisje verhuist me haar zusje en haar mama omdat haar ouders juist gescheiden zijn, ze ontmoet een meisje, ze wordt haar beste vrindin, maar da meisje heeft eigelijk boulemie [

    Egt nen droevige film!
    Ps.: Srry voor de lange tekst :)


    007

    En morge of overmorge komt er op 5 TV wéér ne film ovr Anorexia,
    Wa hebbe die tog me die films?! :)


    007

    ik vind anorexia eng Ö ge ziet eigenlijk bijna door die mensen heen... die botten enzo :S

    omg ik weeg 52 kg en me oma vind me te mager >_<
    ben 167 cm groot das toch nie weinig ?

    Alle eetstoornissen zijn erg. Ik kijk nooit die programma's omdat het me down maakt zeg maar.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind anorexia eng Ö ge ziet eigenlijk bijna door die mensen heen... die botten enzo :S
    omg ik weeg 52 kg en me oma vind me te mager >_<
    ben 167 cm groot das toch nie weinig ?

    Nee, dat is niet te weinig x'] Je BMI is 18.29 dus je hebt gewoon een gezond gewicht.


    Bored.

    Ick ken niemand die dat heeft;;
    ben er blij om ook;; da's gwn vreselijk zoiets!!

    idd, anorexia is vreselijk. iemand die ik ken heefd het gehad. die zei altijd dat ik dik was en moest vermageren.. gelukig was ik nie zo dom.
    1m 73 en 51 kilow is toch norm?

    ik vind anorexia eng Ö ge ziet eigenlijk bijna door die mensen heen... die botten enzo

    omg ik weeg 52 kg en me oma vind me te mager >_<
    ben 167 cm groot das toch nie weinig ?


    Dat is niet te weinig , ik ben ook zo groot en weeg amper 50 Ö

    Hej, ik heb die film ook gezien! En anorexia is echt zo erg.. en het is ook kei erg dat ze dat natuurlijk zelf nooit beseffen en liever zo mager blijven als gezond!=O...


    Get outta my head!

    Ik heb gistre ook Juist ne film derovr gezien, ZO erg :S When Friendship Kills is den titel, die was op 5 TV

    Een meisje verhuist me haar zusje en haar mama omdat haar ouders juist gescheiden zijn, ze ontmoet een meisje, ze wordt haar beste vrindin, maar da meisje heeft eigelijk boulemie [

    Egt nen droevige film!
    Ps.: Srry voor de lange tekst :)

    OMG isda het einde:(
    Daz kei erg,ik mocht hem ni uitzien vn mn Ma :S
    Ma daz kei erg:O
    xx(K)


    everybody needs a song.

    Ik vind het heel erg! Maar door het mode beeld wordt het alleen maar erger en gaan meisjes meer en meer op hun gewicht letten. Er was op sbs6 een keer een uitzending over dat was echt heel erg schokkend.

    Gelukkig zijn meer modellen nu niet te mager meer. Kijk maar naar HNTM daar had je ook een meisje tussen zitten (weet niet meer hoe ze heet) Die vond ik ook veel te mager. Geef mij dan maar Bodil van een paar afleveringen terug!