• Ik ben hier net naar zo een film aan het kijken [weet de naam niet] over zo een meisje,die anorexia heeft,en haar beste vriendin is daar aan gestorven. zo erg! een van men vriendinnen is bijna dood geweest door dat ze eerst anorexia had en daarna Boulemia,[gelukkig is het nu weer aan de betere hand met haar] maar die film doet me er zo hard aan denken en zowiezo is anorexia zo vreselijk,ik ben hier gewoon aan het huilen xD. anorexia is vreselijk,wat vinden jullie er van ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hmmm weet niet goed hoe ik er tegen aan moet kijken..

    Soms zie je meisjes die het hebben en dan denk ik; "Jezus, ik ben jaloers^^ Ik zou het niet erg vinden als je bij mij mijn ribben kan tellen, daar verander ik later wel wat aan x)"

    Maar echt, over de top extreme gevallen... Volgens mij is het dan inderdaad zoals Appelkirst al zei, een psygische stoornis. Dat kan toch niet anders? Ik bedoel, ik kan gerust wat maaltijden overslaan, maar dat komt omdat ik eten niet lekker vind x'D, maar je hebt toch wel meer redenen?

    Maar ik snap niet, hoe het zo ver kan komen? Wat de aanleiding is? Ik bedoel, als je dan gaat horen van; "Ja, ze komt aandacht te kort ..." -.-' ...

    Lekkere onduidelijke brabbelreactie, maar ik plaats 't gewoon ^^

    hmm lijkt me erg:S

    ik heb het alleen nog niet egt mee gemaakt dat een vriendin van mij dat heeft ofzo


    <3

    Ik heb tot de dag van vandaag last met eten. Ik ontbijt bijvoorbeeld niet en kan dagen zonder eten.
    Het is serieus niet leuk, en enorm kut. Gelukkig steunen mensen je vaak wel, maar die sarcastische opmerkingen als 'ja jij moet ook echt afvallen -.-' enzo zijn wel echt vrij kut. |: Maarja, srsly stertke aan iedereen die er zelf mee kloot, of iemand kent. Het is echt niet cool!

    Annorexia is inderdaad vreselijk... ik zou het mezelf nooit aandoen! ><


    What's wrong whit loving someone?

    Het is geen kwestie van het jezelf aandoen. Het is eerder gewoon eerst een dieet, en uiteindelijk eet je niets meer. Nog voor je het echt doorhebt zegmaar. zo was het kinda bij mij ^^'
    Diëten is zó gevaarlijk.

    Vooral als je nog in de groei bent is het gevaarlijk. Het gaat echt vanzelf, daarom is het ook een soortvan Ziekte.

    site weggehaald in verband met de veiligheid voor leden.

    Anorexia vind ik echt hééééél erg kijk maar op deze site...



    (bericht aangepast door een moderator)


    rise and fall of my pants

    Ja die p-a sites. Dat vind ik echt erg, dat je daar elkaar aanspoort.

    Heui ik heb die site even weggehaald.. Like, 1. op zo'n site zitten mensen die ziek zijn, en straks gaan er mensen heen om ze af te kraken, en twee anorexia is iets heel vatbaars. Het is beter dat er geen links naar ditsoort sites worden neergezet in mijn ogen.

    Mijn vriendin heeft het. Ze is ook overgegaan naar zichzelf bewust te verwonden:|! Ik moest haart echt helpen anders was er niet veel goeds van haar overgebleven:$

    x(H)


    Love is in the air'<3

    Mager is Mooi .
    Maar super Mager is dus Afgrijselijk. Kijk nu eens naar die modellen . Het is om te walgen. Ik ken gelukkig niemand die anorexia heeft.
    Weet je dat er ooit eens een roddel is geweest dat Bill Anoraxia had ! Ö


    It even took me by surprise

    Mager is Mooi .
    Maar super Mager is dus Afgrijselijk. Kijk nu eens naar die modellen . Het is om te walgen. Ik ken gelukkig niemand die anorexia heeft.
    Weet je dat er ooit eens een roddel is geweest dat Bill Anoraxia had ! Ö


    Uhm, Over dat Bill anorexia had is wel zo hoor;) Dat merk je oowk wel. Tom heeft een veel zwaardere stem dan Bill, dat komt dus doordat Bill anorexia heeft gehad. Maar ik weet niet of dat écht zo is hoor dat hij Anorexia had alleen heel veel mensen zeggen dat het wel zo is.


    Love is in the air'<3

    Uhm, Over dat Bill anorexia had is wel zo hoor Dat merk je oowk wel. Tom heeft een veel zwaardere stem dan Bill, dat komt dus doordat Bill anorexia heeft gehad. Maar ik weet niet of dat écht zo is hoor dat hij Anorexia had alleen heel veel mensen zeggen dat het wel zo is.

    Ehm I'm quite sure you're wrong? Heb je enig idee hoe goed er op ze wordt gelet? En nee hij heeft dat echt niet gehad. ;) I swear.

    Bill anorexia? 0.o
    Denk het niet. :'D

    Nee,Bill heeft geen ana, hij & Tom zijn gewoon magertjes gebaawd,en ze zijn dan nog eens zo lang.


    And all the girls in the front row scream your name.