• Ik geloof het niet zo, dat Bill nog maagd is. Hallo hij wordt bijna 19! Denk je dan werkelijk dat hij het nog nooit gedaan heeft...? ^^ ik vraag het me af.. wat denken jullie..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?


    Ik ook niet hoor, en wordt 26 juli 15, best erg hea..:$

    Maar goet, het komt wanneer het komt:p en dat zal ik maar moeten accepteren..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)

    Ik ook niet hoor, en wordt 26 juli 15, best erg hea..:$

    Maar goet, het komt wanneer het komt:p en dat zal ik maar moeten accepteren..:P
    Ik ken nu ook maar één jongen waarmee ik iets zou willen o.o (naast Bill en Gustav) maar die wil echt never-nooit-niet iets met mij o.o

    maar erg is het niet hoor, ik vind het absoluut niet raar om op mijn 16e bijv. nog maagd te zij n XD

    ik zou 't echt niet weten. Maar stel dat het zo ís,, zou Bill 't dan ontkennen? < (haha is zie 't al vor me)

    ik denk dat Bill gewoon wacht op de ware liefde (en dat ben ík natuurlijk ;-) whahaha)

    maar erg is het niet hoor, ik vind het absoluut niet raar om op mijn 16e bijv. nog maagd te zij n XD


    Ja maar het gaat ook over zoenen enzo, er wonen gewoon allemaal sukkels bij ons in de buurt..:P
    en bij ons op sgool is het,
    -of ze hebben al een vriendin
    -ze zijn sukkels
    -ze zijn homo
    -of té oud..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    ik zou 't echt niet weten. Maar stel dat het zo ís,, zou Bill 't dan ontkennen? < (haha is zie 't al vor me)

    ik denk dat Bill gewoon wacht op de ware liefde (en dat ben ík natuurlijk ;-) whahaha)
    I denk ook dat hij wacht op de ware liefde, jammer voor hem, ik ben het denk ik niet, ik heb de mijne al gevonden XD (niet dat hij mij leuk vind :X)

    maar erg is het niet hoor, ik vind het absoluut niet raar om op mijn 16e bijv. nog maagd te zij n XD

    idd,ik word in augustus 15 en ken zoveel jongens vn mijn leeftijd die al Seks hebben met verschillende meisjes & mij alleen zouden willen voor de seks[Dan schrikke ze als ik zeg dak Maagd bn :S]
    ook veel van mijn vriendinne hebben al seks gehad,Naja, moete zij weten,maar ik vind het dom da ze Seks hebben met een jongen,en een halve maand Later dumpt of bedriegt die jongen uu,dan voelt ge u Toch gebruikt...
    drm da ge het Toch pas doet me iemand als ge het zeker weet...;)
    ik snap Bill,maar weet toch nie zeker da het waar is hoor...
    xx


    everybody needs a song.

    Ik zou het niet weten, maar wat is er mis mee om te wachten? Ik snap dat ook van veel kiddo's niet hoor. Op je 14e ofzo al ontmaagd zijn? Nee dank je. Waarom zou alles zo snel moeten gaan? Je hebt nog een leven voor je, ga eerst gewoon lol maken en daarna pas aan dat soort dingen beginnen. Anders krijg je er misschien wel spijt van.


    Why don't you break my heart

    MENSEN HIJ IS GEEN MAAGD MEER,WANT IK HEB HEM ONTMAAGD:Y)


    Lalalalalalalala.

    MENSEN HIJ IS GEEN MAAGD MEER,WANT IK HEB HEM ONTMAAGD:Y)

    whaha xD


    Why don't you break my heart

    xD


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het ook wel wa vaag wa hij allemaal zegt, ma, msschn hééft hij het ook wel al gedaan, ma ik zou het nu ook ni tegen iedreen gaan zegge HEE, IK BEN GEEN MAAGD MEER IK BEN GEEN MAAGD MEER IK BEN GEEN MAAGD MEER! Msschn zegt hij het wwel is [Waarschijnlijk], maar Bill is tog een gevoelig persoontJe, msschn praat hij er ni graag ovr? Wie weet Wie weet :)

    En ik vin het btw een beetJe achterlijk om voor u 14 al ontmaagd te zijn -_- Oké, als ge ne Jonge hebt lere kenne waarvan ge weet da hij u égt graag zie, en gy hem ook kan ik da nog wel verstaan, maar volges mij zijn er ook veel die hetdoen omda vrinde of vrindinne het ook hebbe gedaan, ZO stom! Ge ga er latr égt spijt vn hebbe! TIS EEN UNIEK MOMENT HALLOO! :)
    Dus, iedreen:

    Wacht alstublieft tot ge er klaar voor zijt, ik zeg altij tege mijzelf, HET IS UNIEK! ;)
    Dit was de wijze raad van Julie :)

    xx. Julie!


    007

    Sorry, maar volgens mij neukt ie wat af hoor. :'D

    Nee hij is echt geen maagd meer,,

    Sorry, maar volgens mij neukt ie wat af hoor. :'D


    MET MIJ xD


    Lalalalalalalala.