• Ik geloof het niet zo, dat Bill nog maagd is. Hallo hij wordt bijna 19! Denk je dan werkelijk dat hij het nog nooit gedaan heeft...? ^^ ik vraag het me af.. wat denken jullie..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    neinnn

    Hebbes!!!

    Kunnen we binnekort alweer een nieuw album verwachten?

    Tom: nee dat is nog niet voor nu we hebben wel al veel nieuw materiaal waarvan we jullie al 1000 meere en Geh hebben gegeven maar dat is het voor voorlopig.

    Bill: het is ook zo dat we niet snelsnel een nieuw album in elkaar willen steken we hebben idd nog veel nieuw materiaal over maar een goed album daar willen we onze tijd insteken.

    2. Dus jullie besteden bijna al jullie tijd aan de muziek, en waar is de tijd voor liefde dan?

    Tom: tja we hebben allemaal geen vriendin daar is gewoon weinig tijd voor maar ik maak wel tijd voor meisjes tussen de concerten door if you know what I mean.. de anderen maken er gewoon geen tijd voor ze hebben allemaal nog maar een paar keer seks gehad dus de meisjes komen natuurlijk allemaal naar mij! haha

    Bill: hahaa enkel omdat ik terughoudend ben en niet zoals jij Tom!

    3. Waarom ben je terughoudend dan?

    Bill: ik word nu eenmaal niet snel verliefd een meisje moet al vanaf het eerste moment mijn adem kunnen wegnemen en mijn hart sneller doen kloppen en dat gebeurt gewoon zelden bij mij...

    4. Dus je bent nog steeds op zoek naar de big-love?

    Bill: hoezo zoeken? ik zoek niet dat moet me overkomen zij moet mij opvallen en ik bij haar.

    Tom: maar als we daar op moeten wachten... ik ga wel meisjes uitproberen en dan zal ik wel onderweg Bill's droomvrouw tegenkomen, no problem!



    Aahh. ik wist niet dat hij terughoudend was =3 ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    ik ben net 14 en ik heb ook nog nooit verkering gehad en ook nog nooit gezoend.....dus ik ben dan pas groenXD

    maar nu weer naar onder werp bill maagd of nietXD
    ik zie hem er wel voor aan voor iemand die nog maagd is maar ik ken hem niet dus kan ook niet zeggen of hij maagd is of nieXD


    Ik ben ook 14, wordt 15, ook nooit verkering gehad, en ook nooit gezoend ^^ ik ook groen


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik welXD^^


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik denk het niet. elke jongen heeft het op die leeftijd wel gedaan;) zo zijn jongens:P


    "Don't look back, you're not going that way."

    helloo!!:)
    ik las gister in een interview, dat bill/tom(duhxD)/gustav GEEN maagd meer zijn.
    georg nog wel.
    zal het ff zoeken.

    gevonden:P

    het is een stukje van een interview met Tom.
    als ik het hele interview moet zetten moet je het maar ff zeggen.
    komtie:


    ,,Omdat dit onder ons is, kan ik het verraden: Georg is nog steeds maagd. Oké, Bill en Gustav hebben al seks gehad, maar niet meer als twee of drie keer,’’ verteld Tom vrolijk over de intieme geheimen van zijn vrienden en broer. ,,Dat schijnen de meisjes te merken en hangen zich meteen aan mij,’’ zegt de 18-jarige, en barst ten slotte uit elkaar van trots.

    denk dat 'm ni meer maagd is...
    wel logisch denk ik :S
    X

    nee Bill is geen maagd meer. :)

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    eigelijk kan het me verekken of hij nog maagd is of niet, moet hij weten,

    zou kunnen of niet..

    Boeiend!


    My fairytail stinks, does yours?