• Ik geloof het niet zo, dat Bill nog maagd is. Hallo hij wordt bijna 19! Denk je dan werkelijk dat hij het nog nooit gedaan heeft...? ^^ ik vraag het me af.. wat denken jullie..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?

    phah,,,ik ben 15 en heb ook nog nooit verkering gehad...:) Alles komt op z'n tijd ;)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    XD
    Who cares of hij dat nou is of niet?
    Ik hoef het niet zo nodig te weten ofzeuw...
    Het kan zijn dat ie nog maagd is, maar toch ook weer niet. Daar doet hij raar over... :8

    Ik geloof het niet . Die is echt wel ontmaagd, hoor. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    denk ook dat ie ni meer maagd is,ze.hij is 18,wereldberoemd,een llkr ding,...en dan nog maagd. ik geloof 't in ieder geval niet.
    Xxx

    Bill is geen maagd meer
    maar hij heeft maar 1 vriendin gehad en daar heeft hij het niet mee gedaan dus ik benwel benieuwd wie dan :Y)


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    I DON"T KNOW


    rise and fall of my pants

    (...)WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?



    alles op z'n tijd.. ^^ mij maakt het ook geen ene zak uit waaneer , hoelaat ,hoe oud ik dan ben , het gebeurt EEN keer.. xD (ofnie) xD haha
    en btw en denk dat bill geen maagd meer is.. :] maar 14 vind ik wel erg jong..

    ik weet niet wat ik ervan moet denken , maar weetje het kan me nu niets schelen of hij nog maagd is of niet , het zijn onze zaken niet , en wat dan nog dat hij maagd is of niet , ga je nu minder fan zijn ofzo ? ik vind dat het onze zaken niet zijn .. Mjaaaahh


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nou, ik geloof niet dat hij nog maagd is. Misschien wil hij wel de helige maagd spelen maar dat issie niet meer hoor.(A) Hij is 18 en damm it beroemd, al die aandacht al die meiden die zo met hem het bed in zouden willen duiken(:8) En dan zou onze Billie nog maagd zijn.. Nou nee dat geloof i niet. Maar hij heeft groot gelijk dat hij het niet wil zeggen. Dit is gewoon prive, dat hoeft niet de hele wereld te weten!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet het niet,
    het kan best zo zijn natuurlijk..
    Hij is wel 18, dus ik denk het neit meer..
    Maar dat hij beroemd is maakt toch niets uit?
    Beroemde mensen doen het ook niet met iedereen.
    Ja sommige wel, maar dat doen ook sommige niet beroemde mensen..


    AAP

    Bill is geen maagd meer
    maar hij heeft maar 1 vriendin gehad en daar heeft hij het niet mee gedaan dus ik benwel benieuwd wie dan :Y)


    Hij heeft 1 vriendin ghad.. en niet meegedaan en geen maagd meer ? ;3 ohmy..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee hij is echt geen maagd meer... Maar Bill praat er gewoon niet zo open over hij had zelf gezegd.. Dat is mijn prive leven en dat hoeven jullie niet te weten :D Hij praat er gewoon niet zo open over als Tom ... :P:P

    Nee hij is echt geen maagd meer... Maar Bill praat er gewoon niet zo open over hij had zelf gezegd.. Dat is mijn prive leven en dat hoeven jullie niet te weten :D Hij praat er gewoon niet zo open over als Tom ... :P:P


    Dat is duidelijk ja xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    phah,,,ik ben 15 en heb ook nog nooit verkering gehad...:) Alles komt op z'n tijd ;)


    Ik wordt 15 en ook nooit verkering gehad. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik op me 20e nog single ben |: Mrja, alles op zijn tijd idd!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?


    Ik ben 14 en heb ook nog niks gehad! Nouja 1 x met een jongen dat ging nergens over hij liep wel stoer te doen tegen ze vrienden over mij... Dat die me onder de duim had enzo.. Maar hij ontliep mij als ik naar hem toe kwam echt ik heb het na een maand lekeer uit gemaakt... Maar alles komt op zijn tijd qua vriendjes en sex...