• Ik geloof het niet zo, dat Bill nog maagd is. Hallo hij wordt bijna 19! Denk je dan werkelijk dat hij het nog nooit gedaan heeft...? ^^ ik vraag het me af.. wat denken jullie..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?



    een meisje die vroeger mijn vriendin was is al ontmaagd en ze is 12 O.o

    Natuurlijk niet, come on. Geen enkele jongen houdt dat zo lang vol. Kinda onmogelijk. Zeker als je al die groupies altijd om je heen hebt. Trouwens oude klasgenoten zeiden dat hij zijn maagdelijkheid al op z'n 15e verloor. ^^

    Ik Weet Het NIet!!
    Bill Is Iemand Denk iK Dat Daar Gwn Niet Graag Over Praat In Tegenstelling Tot Tom !!!
    Volgens Mij Is Hij Ok Geen Maagd Meer!!
    Maar Houd Hij Dat Gwn Voor Ze"n Eigen!!!
    En Moest Hij Nog Maagd Zijn
    So Wat!!!
    Hij Wacht Op Ze'n Ware!!!!
    Wat Ik Eigenlijk Wel Bijzonder Vind !!
    Zeker Voor Een Jongen


    A Shipwreck In The Sand

    En je moet zelf weten wat je met deze info doet.. Maar ik weet dat hij al rond zijn 14e voor het eerste met een meisje sliep. Ina.. zijn vriend toen hij 15 was, vertelde in een intervieuw dat ze geen seks met hem had gehad, maar dat hij geen maagd meer was.. maar meer wilde ze er niet over vertellen.

    x.


    Van waar heb jij dat? Want tijdens een interview deed Tom daarover raar toen ze bezig waren over seks, allé ik weet het niet hé.. weet je we zullen het nooit weten en dat moet toch niet? Hij mag toch nog wat privé hebben..

    En je moet zelf weten wat je met deze info doet.. Maar ik weet dat hij al rond zijn 14e voor het eerste met een meisje sliep. Ina.. zijn vriend toen hij 15 was, vertelde in een intervieuw dat ze geen seks met hem had gehad, maar dat hij geen maagd meer was.. maar meer wilde ze er niet over vertellen.

    x.


    Van waar heb jij dat? Want tijdens een interview deed Tom daarover raar toen ze bezig waren over seks, allé ik weet het niet hé.. weet je we zullen het nooit weten en dat moet toch niet? Hij mag toch nog wat privé hebben..

    ik denk ni da hij maagd is op ene interview een jaar fzo trg zei hij : we zijn allemaal nog maagd! ja halloo!! tom is ontmaagd op zen 14 dus hoe kan bill dan zeggen da ze allmaal nog maagd zijn als ze 17 zijn:8 volges mij hbbn ze het allemaal al is gedn(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik zou in iedergeval géén maagd willen zijn op men Negetiende.srr Bill,

    weetje wat raar die moet zijn ?! het is misschien een vieze/rare vraag.. Maar Zou Bill aan zelf bevredeging doen dan ?! xD Wat een vraag xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Mss ooit een slippertje, of of of heeft hij plaats gewisselt met Tom xD
    meisje:"Tom??.. waarom zijn je dreads zwart??"
    Bill:"Wel eeumh... leuk verhaal x]"


    death to the one at the end of the serenade.

    ik zou in iedergeval géén maagd willen zijn op men Negetiende.srr Bill,

    weetje wat raar die moet zijn ?! het is misschien een vieze/rare vraag.. Maar Zou Bill aan zelf bevredeging doen dan ?! xD Wat een vraag xD


    Whaaaaa!!!! Kans is groot*zit te fantaseren*
    ik heb een vriendin en die zag jongens van onze leeftijd aftrekken ^^ dus wrm zou hij het nie doen???


    death to the one at the end of the serenade.

    Mijn tante reikt naar de 70 en die is MAAGD!!!

    Oudtante dan... noujh ze is blind... zou dat ook veel verklaren???


    death to the one at the end of the serenade.

    ik zou in iedergeval géén maagd willen zijn op men Negetiende.srr Bill,

    weetje wat raar die moet zijn ?! het is misschien een vieze/rare vraag.. Maar Zou Bill aan zelf bevredeging doen dan ?! xD Wat een vraag xD

    Ik heb ergens gehoord dat 95% van de jongens aan zelfbevredeging doet dusja Bill zit volgens mij niet bij die andere 5% x'D

    (...)

    Whaaaaa!!!! Kans is groot*zit te fantaseren*
    ik heb een vriendin en die zag jongens van onze leeftijd aftrekken ^^ dus wrm zou hij het nie doen???


    xD Een vriendin van me bleef eens slapen,en het was 12 uur ofzo,[savonds] en ik zei opeens `wat zouden Tom en Bill nu aan het doen zijn ? ,slapen ? nog niet he..´ waarop zij antwoorde ` he,stel je voor,dat ze nu in hun bed lagen,of aan het douchen zijn en..zich aan het bevredegen zijn ofzo!´ We waren zo hard aan het lachen,ik bedoel, zie je Bill of Tom dat al doen.. of Georg! Of gustav xD wacht.. ik wil het niet het me niet voorstellen xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Wat maakt het eigenlijk uit?
    Hij beschouwt dat als privé, dus laat eht dan ook privé. xD
    alle, kzou da ni leuk vinden meste ze over mij zon topic maken ofzo xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet het niet,
    en ik zal het waarschijnlijk ook nooit weten.. (wanneer hij ontmaagd is bedoel ik dan he(A))

    idd, oftewel zou hij het moeten gedaan hebben rond zn 15de ongeveer.. want ik denk niet dat Bill met iemand in bed zou duiken die hij nog maar 1 avond kent (in tegenstelling tot Tom)

    en met hun drukke schema heeft Bill denk ik weinig tijd om iemand te goed leren kennen, waarmee hij naar bed zou willen gaan..

    Hij doet er wel misterieus over, net zoals hij in het vernity magazine antwoorde op de vraag van: 'Heb jij als een seks gehad?' B: 'Deze wil ik als mijn geheimpje houden,'

    Ik weet zelf eigenlijk niet wat ik moet denken, het kan best dat hij voor 'de tokio hotel hype' losbarste al eens wat gedaan zou kunnen hebben, net als Tom: Hij zegt dat hij met 25 meiden naar bed is geweest, hij zei het voor het eerst toen durch den monsun werd opgenomen, en nu zegt hij het nogsteeds met hetzelfde aantal. Maar nu met al dat touren worden er heus geen meiden in hun tourbus gelaten, bij een meet&greet worden ze al gélijk 'weggebeukt' door saki. Toch.. denk ik dat hij heus geen maagd meer is xD I Guess :]
    xx <3