• Ik geloof het niet zo, dat Bill nog maagd is. Hallo hij wordt bijna 19! Denk je dan werkelijk dat hij het nog nooit gedaan heeft...? ^^ ik vraag het me af.. wat denken jullie..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    XD
    Woooow.
    Vet koel. :P


    AAP

    Volgens mij heeft Bill al lang sex gehad, trouwens hij zegt nooit dat hij nog maagd is hé hij zegt gewoon 'Ik praat daar niet over(A)' Tss, typisch

    (K)

    Bill heeft dat idd wel al gezegt dat hun alle 4 nog maagd zijn Monkeyball xP

    Maar dat is zo niet...

    Vraag me aub niet hoe dat ik dat weet (A)
    Da's privé (A)

    Wahah nee xD
    Ik weet het niet :P

    tuurlijk niet sind hij mij kende kan je niet zeggen dat ie nog pebaald maagd is tenzij je eht over z'n sterrebeeld hebt :P

    :O
    ManDASIenTJj

    Mij na-apen ofzoo :P
    Ik weet dta hij géén maagd meer is.
    Maar vraag me aub niet hoe ik dat weet want dat is echt privé! x'D

    Nee hij is geen maagd meer Tom heeft dat in een interview verlult


    BAM!

    Nee hij is geen maagd meer Tom heeft dat in een interview verlult


    Welke?(A)

    [/Waarom weet ik daar niets vanaf..?:P]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    W8 ik heb hem ergens opgeslagen geloof ik.
    Ik kijk ff ;)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Hebbes!!!

    Kunnen we binnekort alweer een nieuw album verwachten?

    Tom: nee dat is nog niet voor nu we hebben wel al veel nieuw materiaal waarvan we jullie al 1000 meere en Geh hebben gegeven maar dat is het voor voorlopig.

    Bill: het is ook zo dat we niet snelsnel een nieuw album in elkaar willen steken we hebben idd nog veel nieuw materiaal over maar een goed album daar willen we onze tijd insteken.

    2. Dus jullie besteden bijna al jullie tijd aan de muziek, en waar is de tijd voor liefde dan?

    Tom: tja we hebben allemaal geen vriendin daar is gewoon weinig tijd voor maar ik maak wel tijd voor meisjes tussen de concerten door if you know what I mean.. de anderen maken er gewoon geen tijd voor ze hebben allemaal nog maar een paar keer seks gehad dus de meisjes komen natuurlijk allemaal naar mij! haha

    Bill: hahaa enkel omdat ik terughoudend ben en niet zoals jij Tom!

    3. Waarom ben je terughoudend dan?

    Bill: ik word nu eenmaal niet snel verliefd een meisje moet al vanaf het eerste moment mijn adem kunnen wegnemen en mijn hart sneller doen kloppen en dat gebeurt gewoon zelden bij mij...

    4. Dus je bent nog steeds op zoek naar de big-love?

    Bill: hoezo zoeken? ik zoek niet dat moet me overkomen zij moet mij opvallen en ik bij haar.

    Tom: maar als we daar op moeten wachten... ik ga wel meisjes uitproberen en dan zal ik wel onderweg Bill's droomvrouw tegenkomen, no problem!


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ATENTIE ATENTIE!!!!

    ik heb een stukje uit een interview met Tomsel:


    ,,Omdat dit onder ons is, kan ik het verraden: Georg is nog steeds maagd. Oké, Bill en Gustav hebben al seks gehad, maar niet meer als twee of drie keer,’’ verteld Tom vrolijk over de intieme geheimen van zijn vrienden en broer. ,,Dat schijnen de meisjes te merken en hangen zich meteen aan mij,’’ zegt de 18-jarige, en barst ten slotte uit elkaar van trots.



    en ja dit is egt waar

    volgens mij zegt Bill dat hij nog maagd is om te zeggen van ik ben niet zoals Tom die het al met 25 meisjes heeft gedaan


    One Day you'll remember me...

    Tom moet ook alles verklappen he!! Nou is deze topic ook niets meer aan.:P

    (A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja zou kunne.
    Maar ik geloof egt niet dat Georg nog maagd is.
    Sorry (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    (...)WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?


    ik ben net 14 en ik heb ook nog nooit verkering gehad en ook nog nooit gezoend.....dus ik ben dan pas groenXD

    maar nu weer naar onder werp bill maagd of nietXD
    ik zie hem er wel voor aan voor iemand die nog maagd is maar ik ken hem niet dus kan ook niet zeggen of hij maagd is of nieXD


    Haters Make Me Famous

    O.o x3 dit vaag x3


    We can only learn to love by loving.